بازدید 4282

دستگیری ۴۷باند توزیع سی‌دی‌های مخرب در تهران

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 450 نفر در قالب 47 باند تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی و سی دی غیرمجاز(مبتذل و مستهجن) طی پنج ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 20 January 2016
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 450 نفر در قالب 47 باند تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی و سی دی غیرمجاز(مبتذل و مستهجن) طی پنج ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار قادر کریمی روز چهارشنبه در حاشیه امحای سی دی های غیرمجاز و محصولات فرهنگی مخرب در جمع خبرنگاران افزود: از این 47 باند علاوه بر ادوات و تجهیزات تکثیر محصولات فرهنگی مخرب و غیرمجاز، بیش از پنج میلیون و 500 هزار لوح فشرده نیز کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: تهیه و توزیع لوح های فشرده غیرمجاز و مخرب(فیلم و بازی های رایانه ای) با هدف منحرف کردن فکر، باور و اعتقادات جوانان و نوجوانان انجام می شود که این هشداری برای خانواده ها به منظور نظارت بیشتر بر رفتار و فعالیت فرزندانش است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره مطالبات آموزش و پرورش و نهاد های امور تربیتی از نیروی انتظامی تصریح کرد: دستگیر شدگان به غیر از سرکرده باندها، افرادی هستند که به صورت خرده فروشی، سی دی های مبتذل و غیراخلاقی را در محدوده مدارس و مراکز آموزشی تهران عرضه می کردند.

سردار کریمی به تفاهم نامه ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس تهران بزرگ در زمینه برخورد با تکثیر و توزیع غیرمجاز محصولات سینمای خانگی اشاره کرد و افزود: سه میلیون سی دی کپی شده غیر مجاز از محصولات سینمای خانگی طی سه ماه گذشته در تهران کشف و جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر فروش سی دی و محصولات فرهنگی مجاز در سوپرمارکت ها و مغازه های که مجوز عرضه این محصولات را ندارند نیز ممنوع است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم حدود پنج میلیون و 500 هزار لوح فشرده مستهجن و محصولات مخرب و غیرمجاز فرهنگی امحا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی