بازدید 10242

خنثی شدن تحرکات تکفیری‌ها در نقطه صفر

سربازان گمنام امام زمان(عج) هرگونه اقدامات گروه های تکفیری را در نقطه صفر خنثی کرده اند.
کد خبر: ۵۶۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 18 January 2016
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) هرگونه اقدامات گروه های تکفیری را در نقطه صفر خنثی کرده اند.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا مصری با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح دوشنبه مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه غیرعلنی امروز شاهد گزارش بسیار جامع و کامل از وزیر اطلاعات و معاونان وی بودیم.

وی افزود: طبیعتا باید برای همگان این سوال مطرح باشد که باتوجه به این که همه منطقه درگیر شرارت های گروه های تکفیری هستند، چگونه ایران هدف آنان قرار نگرفته است که این به دلیل همت بالای سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: امروز مسئولان وزارت اطلاعات گزارشی جامع به صورت مکتوب و تصویری از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در صدها کیلومتر خارج از مرزهای ایران ارائه کردند که ما توانستیم اقدامات تکفیری ها را خنثی کنیم.
مصری خاطرنشان کرد: در سال های گذشته و امسال مواردی در ایران از اقدامات تکفیری ها بوده اما در همان نقطه صفر نابود شده اند.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارشی جامع از اقدامات برخی کشورهای مرتجع منطقه مبنی بر کمک های نظامی، مالی و تسلیحاتی به گروه های تکفیری ارائه و بیان شد که اولین هدف آنان ناامن کردن ایران بوده است که البته اینها خنثی شده است.
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: در این راستا مقادیر زیادی مهمات کشف و افرادی دستگیر شدند.

مصری اضافه کرد: در این جلسه همچنین گزارشی از همکاری علما و بزرگان اهل تسنن منطقه در مقابله با تکفیری ها ارائه شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از این همه برنامه ریزی هوشمندانه و مقتدرانه عزیزان ما در وزارت اطلاعات تقدیر کردند.

وی با بیان این که بسیاری از مردم اطلاعی از چگونگی تامین امنیت کشور ندارند، اظهار داشت: حاصل کار برادران و خواهران در وزارت اطلاعات است که ممکن است شبانه روزی پلک نزنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره کلیه عملیات هایی که ضدانقلاب به صورت کورکورانه در مناطق مرزی انجام داده است را خنثی کرده اند.

مصری افزود: بیش از 10 گروه تروریستی تکفیری در خارج از مرزهای ایران فعال هستند که سربازان گمنام امام زمان(عج) عملیات های آنها را خنثی می کنند.
وی از مردم خواست اگر در جایی اتفاق مشکوکی می افتد حتما به سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاع دهند.

مصری گفت: یکی دیگر از اقدامات خوبی که انجام شده شناسایی همه سمپادهایی است که گروه های تکفیری می خواهند روی آن کار عقیدتی انجام دهند. بانک اطلاعاتی سمپادها در اختیار است تا این گروه ها گول نخورند و در صورت لزوم به آنها تذکرات لازم داده می شود.

وزیر اطلاعات و معاونانش صبح امروز (دوشنبه) در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی از وضعیت گروه های تروریستی تکفیری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار