بازدید 16819

ظاهر داعشی ها در اروپا چگونه است

روزنامه «دیلی اکسپرس» چاپ لندن، نوشت: داعش با صدور یک دستورالعمل از هواداران خود در اروپا بویژه انگلیس خواست تا با ظاهری همانند غربی ها و مسیحی بین مردم حضور یابند.
کد خبر: ۵۶۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 11 January 2016
روزنامه «دیلی اکسپرس» چاپ لندن، نوشت: داعش با صدور یک دستورالعمل از هواداران خود در اروپا بویژه انگلیس خواست تا با ظاهری همانند غربی ها و مسیحی بین مردم حضور یابند.

به گزارش این روزنامه انگلیسی، در جزوه موسوم به «دستورالعمل های امنیت و اطمینان برای جهادیون تنها» که به زبان انگلیسی انتشار یافته، آمده است: کاباره های شبانه، محل تجمع افراد مست و اجرای موسیقی های تند بهترین مکان برای طراحی حملات بدون ترس از شنود و رهگیری، می باشد.

در این جزوه، به تکفیری های کشورهای اروپایی توصیه شده است که دست به انجام حملاتی بزنند که احتمال جلب توجه آن کم است.

به گزارش روزنامه انگلیسی، دستورالعمل کلیدی داعش در این جزوه، دوری از ظاهر یک مسلمان و هم شکل شدن با سبک زندگی غربی با هدف دور بودن از دید دستگاه های امنیتی است.
در این جزوه، اقداماتی نظیر به گردن انداختن صلیب و جواهرات، تراشیدن کامل ریش، استفاده از عطرهای الکل دار و دوری از اجتماعات مذهبی و مساجد از جمله دستورالعمل های برای ناشناس ماندن در کشورهای اروپایی معرفی شده است.

«ترزا می» وزیر کشور انگلیس نیز گفته است: از زمان شروع بحران در سوریه بیش از 800 انگلیسی از جمله شماری زن جوان و خانواده ها به مناطق درگیری رفته اند و باور داریم که نیمی از آنها به کشور بازگشته اند که یک نگرانی برای امنیت ملی محسوب می شود.

وزیر کشور انگلیس با اشاره به حملات تروریستی داعش در اروپا و سایر مناطق در سال گذشته میلادی گفت: برای حفظ امنیت، لازم است که توان نیروی پلیس و دستگاه های امنیتی افزایش یابد.

وی بابیان اینکه داعش همچنان در تلاش برای ضربه زدن به مردم در اروپا و دیگر مناطق جهان است، گفت: نباید اجازه دهیم که این اتفاق رخ دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل