بازدید 31085
۶

ماجرای مونالیزای سوریه و دخترک لبنانی

«دختر گرسنه و تکیده سوریه»، «مریانا مازح» دخترک زیبای اهل شهرک طیرفلسیه شهرستان صور در جنوب لبنان است که یک باردیگر دست تکفیری های تروریست، اشک تمساح رسانه های حامی آنها و همپیمانان آل سعود در لبنان برای فریب دادن افکار جهانی و عرب را رو کرد.
کد خبر: ۵۵۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 10 January 2016
«مونالیزای سوریه» ،« ملاک سوریه»، «دختر گرسنه و تکیده سوریه»، آری او «مریانا مازح» دخترک زیبای اهل شهرک طیرفلسیه شهرستان صور در جنوب لبنان است که یک باردیگر دست تکفیری های تروریست، اشک تمساح رسانه های حامی آنها و همپیمانان آل سعود در لبنان برای فریب دادن افکار جهانی و عرب را رو کرد.

به گزارش ایرنا، بعداز آن که ارتش عربی سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان موفق شدند درچندین عملیات موفق از القصیر تا القلمون و الزبدانی، ارتفاعات مرزی لبنان و سوریه را از لوث وجود تروریست های تکفیری آزاد و راه های حمل سلاح و امکانات و عناصر تکفیری از طریق گذرگاه های غیرقانونی به داخل سوریه و ورود خودروهای بمب گذاری شده و عناصر انتحاری به داخل لبنان را به حداقل ممکن برسانند، اکنون صدای ضجه حامیان آنها از رسانه ها تا تندروهای گروه 14 مارس به آسمان بلند شده است.
ماجرای مونالیزای سوریه و دخترک لبنانی
آل سعود و دیگر کشورهای ریز منطقه که پول های نفتی را صرف اجاره کردن مزدورها و تروریست های تکفیری برای حمایت از رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به محور مقاومت به ویژه در سوریه ویمن کرده اند واکنون احساس شکست وناامیدی می کنند، اکنون با کمک رسانه های خود درصدد برآمده اند تا با فریبکاری و جعل خبرها و گزارش های دروغین با احساسات مردم و افکار عمومی بازی کنند.

ارتش عربی سوریه و رزمندگان مقاومت در یک عملیات بزرگ موفق شدند بیشتر مناطق زبدانی، مضایا و بقین در ریف دمشق و نزدیک مرزهای سوریه و لبنان را از اشغال تروریست های تکفیری مورد حمایت سعودی ها و قطری ها آزاد کنند و باقی مانده ترویست ها را به محاصره درآورند و از سوی دیگر آنها هم اهالی مظلوم شهرک ها و روستاهای الفوعه و کفریا، نبل و الزهراء را در استان ادلب و دیگر مناطق سوریه محاصره کرده اند، دو طرف توافق کردند تا ضمن برقراری آتش بس اجازه دهند مواد غذائی و داروئی وارد مناطق تحت محاصره شده و زخمی ها و خانواده هایی که تمایل دارند، همزمان این مناطق را ترک و به مکان هایی که تمایل دارند بروند.

با وجود برخی کارشکنی های حامیان تروریست های تکفیری سرانجام آتش بس برقرار، مواد غذائی و کمک های دیگر با نظارت سازمان ملل وارد این مناطق شد و هرچند با تاخیر زخمی ها و خانواده های داوطلب منطقه الزبدانی از طریق خاک لبنان به ترکیه رفتند و زخمی ها و خانواده های داوطلب شهرک های الفوعه وکفریا از طریق ترکیه به لبنان و سپس سوریه رفتند.

تندروهای گروه 14 مارس و همپیمانان اصلی آل سعود در لبنان و همچنین ولید جنبلاط و دارودسته اش که تروریست های تکفیری مانند جبهه النصره را انقلابی می خوانند، ابتدا تلاش کردند با این بهانه که این اقدام بدون مقامات ذیربط لبنانی صورت گرفته، دست به تحرکاتی بزنند که با مشخص شدن واقعیت ها ناکام ماندند.

اما قطع ارتباط این تندروها با داخل سوریه وعدم امکان ارسال تکفیری های جذب شده در شهرهای به ویژه شمالی لبنان برای پیوستن به گروه های ترویستی تکفیری داعش و جبهه النصره و امثال آنها و بسته شدن بیشتر گذرگاه های غیرقانونی برای ورود خودروهای بمب گذاری شده و عناصر انتحاری، رسانه های وابسته به آل سعود و قطر در اقدامی ناشیانه و غیرحرفه ای مبادرت به انتشار تصاویر و فیلم هایی جعلی کرده و مدعی شدند که نیروهای ارتش عربی سوریه و رزمندگان مقاومت شهروندان سوری ساکن شهرک مضایا را محاصره کرده و آنها از فرط گرسنگی تکیده شده اند.

این فریبکاری رسانه های سعودی و قطری و برخی رسانه های وابسته آنها در لبنان موجب شد تا تندروهای گروه 14 مارس دست به کار شوند و برای اعمال فشار برمقاومت ضد تروریسم تکفیری و صهیونیستی در لبنان ضمن صدور بیانیه ها و برگزاری تجمع های کوچک برای تصاویر و فیلم های جعلی اشک تمساح بریزند و از سازمان ملل و اتحادیه عرب و ... درخواست کمک کنند اما کمترین ناله ای را برای اهالی مظلوم کفریا و الفوعه و نبل والزهراء نکردند.
دیری نپائید که سازمان ملل اعلام کرد با کمک دولت سوریه کاروان های حامل مواد غذائی و داروئی به شهرک مضایا رفته است و بدتر از آن ، برخی رسانه های لبنانی از جمله شبکه الجدید فاش کردند، مونالیزای سوریه و ملاک سوریه و دخترک تکیده ای که عکس هایش را برای تحریک احساسات مردم علیه مقاومت ضد تروریسم تکفیری و صهیونیستی به دست گرفته اند کسی جز یک دخترک زیبای اهل جنوب لبنان نیست.

البته توسل به این شگرد نخ نما توسط تروریست های تکفیری و حامیان سعودی و قطری آنها با هدف کسب نتایج میدانی آن هم در زمان های که شکست های سنگین متحمل شده اند برای بار اول نبود، آنها پیشترهم تصاویر و فیلم هایی جعلی را به عنوان پناهجویان تکیده سوری در اردن و جاهای دیگر پخش کرده اند.

اما این بار، تروریست های تکفیری تصویر مریانا مازح دخترک زیبای یوسف مازح از اهالی شهرک طیرفلسیه شهرستان صور در جنوب لبنان را در کنار تصاویر دخترکی تکیده و ناشناس قرار دادند و با این ادعا که از اهالی شهرک مضایا سوریه است و به دلیل محاصره این شهرک این گونه تکیده و ضعیف شده است، منتشر کردند.

رسانه های سعودی و قطری حامیان تروریست های تکفیری هم به این فریبکاری دامن زدند و تندروهای گروه 14 مارس و کسانی که دیگر شکی در حمایت آنها از گروه های تروریستی تکفیری وجود ندارد، اشک تمساح ریختند.

مریانا که این بار « مونالیزای سوریه و دخترک تکیده و گرسنه اهل شهرک مضایا» خوانده شده ، یک بار دیگر هم « ملاک سوریه و پناهجوی گرسنه و بی پناهی که در خیابان های امان پایتخت اردن کیک می فروشد»، معرفی شده بود.
ماجرای مونالیزای سوریه و دخترک لبنانی
درحالی که شبکه الجدید و دیگر رسانه های لبنانی فیلم هایی را پخش کردند که نشان می دهد مریانا در خانه اش در شهرک طیرفلسیه در سلامت کامل زندگی می کند و به سر می برد اما هنوز همپیمانان سعودی در لبنان دست برنداشته اند و گویا دستور توقف را دریافت نکرده اند.

سخنگوی رسمی برنامه جهانی غذا اعلام کرده است که موافقت دولت سوریه برای ورود کاروان های مواد غذائی به شهرک مضایا را دریافت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۶
فرشته های زیبایی در اون شهر تکیده و گرسنه و بی سرپناه و کشته شده اند . اینکه اونها را نمی شناسی دلیلی بر نبودنشان نیست.
اون فرشته تکیده مایه خجالت نوع بشر است نه طومار نویسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
هزار آفرين
خداوند جان شما عزيزان را از دست شر و فتنه تكفيري ها در امان بدارد خدا نسلشون را بسوزاند. دخترك هاي به اين خوبي چه گناهي دارند كه با آتش فتنه فتنه گران داعشي بسوزند
حالا اون دختر تکیده کیه ؟
خوب حالا فهمیدیم که دخترک زیبا رو سوری نیست و فلسطینی است. ولی من متوجه نشدم که اون دخترک تکیده ژولیده آیا سوری هست یا خیر؟
فتو شاپ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس