بازدید 11389

پشت‌پرده رابطه فرهادمجیدی با وکیل معروف بین المملی چیست؟+عکس

فرهاد مجیدی به واسطه نزدیک به ١٠‌سال بازی در کشور امارات، رابطه بسیار نزدیکی با شیوخ اماراتی دارد و حالا گفته می‌شود از طریق یکی از شیخ‌های بزرگ امارات به برایان اعتماد وصل شده است. همکاری‌های مجیدی و اعتماد قایل به فوتبال نیست و قرار است همکاری‌های گسترده‌ای میان دوطرف در زمینه املاک انجام شود. شنیده می‌شود فرهاد مجیدی می‌خواهد در خلال رابطه‌اش تسهیلاتی را هم برای باشگاه استقلال در نظر بگیرد
کد خبر: ۵۵۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 31 December 2015

 فرهاد مجیدی اصولا اعتقادی به انجام مصاحبه ندارد و برای ارتباط با هوادارانش به صفحه اینستاگرام خود با کمتر از ٤٤٢‌هزار دنبال‌کننده اکتفا می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی ، او که این روزها در اسپانیا به‌سر می‌برد، اواخر هفته گذشته همه را با انتشار عکسی از خود و «برایان اعتماد» و توضیحی چندکلمه‌ای مبنی بر این‌که «خبرهای خوشی برای استقلال در راه است» غافلگیر کرد. خبرهایی که به نظر می‌رسد به خرید امتیاز باشگاه استقلال اختصاص دارد.

ماجرا چیست؟

اینکه مجیدی عکس خود را در کنار اعتماد (که یک وکیل بین‌المللی شناخته‌شده است) منتشر و درباره استقلال اظهارنظر کرد، نشان می‌دهد خبرهایی که مجیدی دارد، بی‌ربط به این شخص نیست. در روزهای گذشته برای پیگیری این داستان، گمانه‌زنی‌ها و فرضیه‌های متعددی مطرح شده است؛ از احتمال جذب ٢ بازیکن اسپانیایی توسط استقلالی‌ها تا بازپس‌گیری دارایی‌های بلوکه‌شده باشگاه در خارج از کشور. واقعیت اما انگار فراتر از این حرف‌هاست.


برایان اعتماد کیست؟

برای این‌که از موضوع جدی‌تری که فرهاد استقلالی‌ها از آن حرف می‌زند باخبر شویم، بد نیست ابتدا بدانیم زوج مجیدی در آن عکس حاشیه‌ساز چه کسی است. به نقل از شهروند «برایان اعتماد» یک وکیل بین‌المللی است که مدرک خود را از آمریکا اخذ کرده و به خاطر تبحر خاص خود در این عرصه به‌عنوان مشاور حقوقی در کنار برخی سیاستمداران این کشور حضور پیدا کرد. او سابقه فعالیت در دادستانی کل نیویورک و مشاوره دادن به دیپلمات‌ها و سیاستمداران برجسته کشور سنگاپور را نیز دارد. «اعتماد» اما فعالیت‌های گسترده‌اش را در امارات و در حوزه املاک و مستغلات دنبال می‌کند. پیشرفت این وکیل در کارش به‌حدی بوده که اگر لقب غول املاک امارات را به او بدهیم، بیراه نگفته‌ایم. اعتماد به دنبال تأسیس بخش خاورمیانه یک شرکت بزرگ املاک به نام «کریستی رئال‌استیت»، به‌عنوان مدیر اجرایی این شرکت منصوب و آرام‌آرام در دنیا به‌عنوان فردی شناخته‌شده، مطرح شد.

پشت‌پرده رابطه کاپیتان محبوب آبی ها با وکیل معروف لو رفت

برقراری رابطه‌ با مجیدی

فرهاد مجیدی به واسطه نزدیک به ١٠‌سال بازی در کشور امارات، رابطه بسیار نزدیکی با شیوخ اماراتی دارد و حالا گفته می‌شود از طریق یکی از شیخ‌های بزرگ امارات به برایان اعتماد وصل شده است. همکاری‌های مجیدی و اعتماد قایل به فوتبال نیست و قرار است همکاری‌های گسترده‌ای میان دوطرف در زمینه املاک انجام شود. شنیده می‌شود فرهاد مجیدی می‌خواهد در خلال رابطه‌اش تسهیلاتی را هم برای باشگاه استقلال در نظر بگیرد تا این شرکت بزرگ بتواند به باشگاهی که مجیدی در آن رشد کرده، خدمات مالی ارایه کند. به‌طوری که در ازای قراردادی چندساله باشگاه استقلال به شرکت مذکور واگذار شود. این درحالی است که هنوز هیچ‌کدام از طرفین خبری درباره همکاری با یکدیگر و با باشگاه استقلال رسما اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست انگیزه‌شان برای این توافق چیست اما قطعا در آینده اخبار جدیدی از باشگاه استقلال و همکاری‌اش با شرکتی که دفتر مرکزی‌اش در طبقه ٧ ساختمان مربع در دوبی است، به گوش خواهد رسید.


واکنش افشارزاده

قطعا در صورتی که مجیدی و شرکت مذکور بخواهند با باشگاه استقلال همکاری کنند، وزارت ورزش به‌عنوان متولی این باشگاه تصمیم‌گیرنده خواهد بود. در این شرایط ظاهرا هیچ مذاکره‌ای با وزارت ورزش انجام نشده است. بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال و مسئول دفتر محمود گودرزی، وزیر ورزش در این‌باره به «شهروند» می‌گوید: «فرهاد مجیدی تا این لحظه هیچ‌ صحبتی با من درباره مسائل مطرح شده انجام نداده است و نمی‌دانم ماجرا چیست. حالا که این‌طور است خودم با او حرف می‌زنم تا اصل قصه را متوجه شوم.» آیا وزارت ورزش تن به این موضوع خاص می‌دهد؟ افشارزاده پاسخ این پرسش را این‌طور می‌دهد:  «صد‌درصد استقبال می‌کنیم. استقلال شرایط مالی خوبی ندارد و در این اوضاع کاملا از این‌که مجیدی پول و اسپانسری به باشگاه تزریق کند، خوشحال می‌شویم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار