بازدید 10055
۵

آماده‌باش پلیس پایتخت برای اجرای طرح زوج و فرد

طرح ترافیکی زوج و فرد، روز چهارشنبه از در منازل در مناطق مختلف سطح شهر تهران اجرا می شود
کد خبر: ۵۵۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 30 December 2015
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مصوبه سه شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد، روز چهارشنبه از در منازل در مناطق مختلف سطح شهر تهران اجرا می شود.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تمهیدات ترافیکی چهارشنبه با توجه به افزایش غلظت آلاینده ها افزود: براین اساس خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آنها فرد باشد، امروز اجازه تردد در معابر شهر تهران را ندارند.

وی گفت: اجرای این طرح از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مرادی همچنین از آماده باش نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ برای اجرای سراسری طرح زوج و فرد در محدوده پایتخت خبر داد و گفت: ماموران و تیم های گشتی پلیس راهور در تمام مناطق شهر تهران استقرار خواهند داشت و بر اعمال کامل طرح ترافیکی زوج و فرد نظارت می کنند.

وی بر همکاری نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ با شهروندانی که قصد خروج از پایتخت را دارند تاکید کرد و افزود: با توجه به باز بودن مدارس مقاطع اول و دوم متوسطه، ماموران پلیس راهور همکاری لازم را با سرویس های مدارس نیز خواهند داشت.

سرهنگ مرادی افزود: در مبادی خروجی پایتخت نهایت همکاری از سوی پلیس راهور با شهروندان انجام خواهد شد اما در مناطق مرکزی پایتخت نظارت کامل برای تردد نکردن خودروهای پلاک فرد انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: هنوز تصمیمی برای اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز پنجشنبه اتخاذ نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
ایکاش برای کنترل مینی بوس ها و اتوبوس ها و وانت ها ی آلوده کننده هم اینطوری آماده باش می بودند.
طرح مذکور باید تا اخر سال ادامه پیدا کند
این طرح قبل از اجرا محکوم به شکست است. بر اساس آمار در تهران بی از 4 میلیون خودرو وجود دارد که اگر زوج و فرد پلاک را مساوی در نظر بگیریم و تمام خودروها را تک سرنشین فرض کنیم با اجرای این طرح 2 میلیون نفر پیاده میشوند که نیاز به حمل و نقل عمومی از قبیل مترو و اتوبوس و تاکسی دارند که همه مردم تهران که از وسایل عمومی استفاده می کنند با پوست و گوشت خود درک می کنند که ناوگان وسایل نقلیه عمومی کشش 2 میلیون نفر اضافه را ندارد.
ما که ندیدیم رعایت شه
حجم خودروها در مرکز شهر تهران هیچ فرقی با روزهای دیگر نداشت اما در بیرون از محدود طرح ترافیک خیلی تاثیر گذار بود.
بهتر است در این روزهای خاص که آلودگی بسیار بالاتر از حد اضطرار است حتی خودروهایی که مجوز ورود به طرح ترافیک دارند را نیز مشمول زوج و فرد بکنیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر