بازدید 4448
حاشیه

روایت بازیکن تیم ملی ایران از درگیری اش با یک خارجی

ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه در مورد حاشیه های دیدار با پیکان گفت: بعد از مسابقه ورمیلیو از پشت مرا هل داد و سایر بازیکنان که می دانستند کمرم آسیب دیده است نسبت به رفتار او عکس العمل نشان دادند.
کد خبر: ۵۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 28 December 2015

پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال بانک سرمایه مقابل پیکان و اتفاقات پس از بازی، سید محمد موسوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بازی با پیکان همیشه سخت است. پیکان همیشه تیم های خوبی دارد. ما هم می دانستیم که یکی دو بازیکن تاثیرگذار این تیم به دلایل مختلف در این مسابقه نیستند ولی خب این موضوع به نظر من به ضرر تیم ما بود. یادم می آید بازی فینال سه سال قبل با تیم کاله بودم و در تیم حریف نیکولوف مصدوم شده بود. ما طوری به زمین رفتیم که انگار بازی را برده بودیم. اگر یارهای اصلی پیکان بودند، به نظرم بازی تماشایی تر می شد. جا دارد که به تیم پیکان و کادر فنی آنها تبریک بگویم که واقعا تیم درست کرده اند. با وجود اینکه چند یار اصلی خود را نداشتند اما خیلی خوب جنگیدند.

وی افزود: قبول دارم که مقابل پیکان اذیت شدیم. با اینکه روز خوب ما نبود اما باید راحت تر پیکان را شکست می دادیم. بازی بسیار حساس بود و شش امتیاز برای ما داشت. می توانستیم برای نخستین بار در لیگ صدر جدول را بدست بیاوریم. اگر پیکان می برد رسیدن به آن ها خیلی سخت می شد. خدا را شکر توانستیم بازی حساسی را ببریم و به صدر جدول برگردیم. حالا اتفاق خاصی نیفتاده است. تلاش می کنیم تا پایان فصل جایگاه خود را حفظ کنیم.

ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه درباره حاشیه های این دیدار گفت: فکر می کنم کری خوانی خیلی زیاد بود. شاید کسی که بیننده بازی بود خیلی از این شرایط خوشش نمی آمد. همیشه کری خوای در بازی های حساس و مهم هست اما هیچ گاه بی‌احترامی نمی‌شود. اگر هم قبلا بوده خیلی کم بوده است. در این بازی کادر فنی تیم پیکان و بازیکنان ایرانی داخل زمین هیچ مشکلی نداشتند ولی متاسفانه یک فردی مثل ورمیلیو، یکی دو سالی است به والیبال ایران آمده که سابقه مشخصی دارد. او از 2010 با سعید معروف درگیر شد. با همین پیکان در باشگاه های جهان با رضا صفایی درگیر شد. من خودم هم با ژیگالدو حرف می‌زدم می گفت او در لیگ ایتالیا هم کارش همین بود. نوع بازی کردنش با حاشیه است. هنوز بازی شروع نشده بود که یک حرکت زشت با بازیکنان ما انجام داد. نمی توانم به صراحت بگویم چه کرد. شما من را می شناسید آدمی نیستم که بخواهم بزرگنمایی کنم و یا دروغ بگویم.

محمد موسوی ادامه داد: قبول دارم تا حدی حاشیه های هر مسابقه دوطرفه است اما وقتی یک فردی به شما بی احترامی می‌کند، یکبار، دوبار بعد از دو گیم، به هر حال انسان طاقت نمی آورد. بازیکنان ما هم شروع به کری خواندن کردند. ولی واقعا این بازی را تنها ورمیلیو به جنجال کشید. بازیکنان ایرانی پیکان و تیم سرمایه و کادر فنی دو تیم هیچ تقصیری نداشتند. در هر بازی رفتار ورمیلیو را نگاه کنید، همیشه مقصر است. در هر بازی کارت زرد می گیرد. فحش های ایتالیایی و ... می دهد. متاسفانه در این مسابقه هم داور خیلی دیر به او کارت قرمز داد.

ملی پوش بانک سرمایه درباره درگیری آخر بازی یادآور شد: ورمیلیو آخر بازی هم هنگام دست دادن ضربه ای به دست من زد که ناراحت شدم اما عکس العملی نشان ندادم. بعد هم رفتم دست به سرش بکشم و موضوع را تمام کنم که ناگهان از پشت من را هل داد. من هم کمرم گرفته است و سه هفته ای است نمی توانم خوب تمرین کنم و مسابقه دهم. بازیکنان تیم ما بعد از این حرکت ورمیلیو خیلی شاکی شدند و عکس العمل نشان دادند. خداراشکر دوربینهای زیادی و همچنین ناظر بازی در سالن بودند. همه صحنه‌ها را ضبط کردند و مشخص است که کل حاشیه را تنها ورمیلیو درست کرد. از نظر من فدراسیون و باشگاه پیکان باید با این موارد برخورد کنند.

ملی‌پوش بانک سرمایه همچنین گفت: من 7 سال در پیکان بازی کردم. می‌دانم که پیمان اکبری سرمربی این تیم در این مسائل کوتاه نمی آید. حتی اگر بازیکن خودش هم بخواهد درگیری ایجاد کند، قطعا برخورد می کند.

سید محمد موسوی در پایان گفت: نمی خواهم خیلی درباره حاشیه ها صحبت کنم. مطمئن هستم فیلم این اتفاقات هست. بعد از بازی بدون دلیل ورمیلیو به من ضربه زد. روز آرام من بود و به خاطر کمرم نمی خواستم حاشیه ای ایجاد شود. باز هم بعد از اینکه به دست من ضربه زد به او خسته نباشید گفتم اما وقتی می خواستم سمت رختکن بروم من را از پشت هل داد. سایر بازیکنان تیم چون می دانستند کمرم آسیب دیده است خیلی ناراحت شدند و عکس العمل نشان دادند. من خودم از ست دوم بازیکنان را وسط زمین جمع کردم و گفتم کاری به ورمیلیو نداشته باشید. اجازه ندهید بازی آن طور که او دوست دارد پیش برود. او دوست دارد روی اعصاب شما راه برود و ما نباید اجازه دهیم اما متاسفانه آنقدر فحاشی کرد که به بازیکنان برخورد. شهرام محمودی بازیکن آرامی است اما او هم عصبانی شد. باشگاه پیکان باید جلوی این رفتار بازیکنش را بگیرد. مطمئن هستم که پیمان اکبری که همیشه صادقانه رفتار می کند با این بازیکن برخورد می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل