بازدید 3079
گزارش بازی

توقف صدرنشین برابر سپاهان و شکست استیلی برابر گل محمدی

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برابر سپاهان برتری خود را در دقایق پایانی از دست داد تا با تساوی برابر مدافع قهرمانی همچنان در صدر جدول باقی بماند.
کد خبر: ۵۵۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 26 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز با برگزاری سه مسابقه همزمان پی گرفته شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم استقلال صنعتی خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سپاهان رفت و برابر این تیم یک بر یک متوقف شد.

گل نخست بازی را رحیم زهیوی در دقیقه ۵۸ برای استقلال خوزستان به ثمر رساند اما در دقیقه ۸۵ محمدرضا خلعتبری گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. استقلال خوزستان با این برد ۳۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر حفظ کرد.

توقف صدرنشین برابر سپاهان و شکست استیلی برابر گل محمدی

تیم ذوب آهن اصفهان نیز در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ملوان انزلی رفت و برتری یک بر صفر را برابر این تیم رقم زد. تنها گل ذوب آهن را مرتضی تبریزی در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند. این برد جمع امتیازات تیم ذوب آهن را به عدد ۲۹ رساند تا این تیم با حفظ جایگاه خود در رده سوم جدول به یک امتیازی استقلال برسد.

در ورزشگاه شهدای شهر قدس تیم راه آهن میزبان فولاد خوزستان بود که تقابل این دو تیم برنده نداشت و در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا فولاد با گل محمد مطلق زاده در دقیقه ۲۷ از میزبان خود پیش افتاد اما محمد عباس زاده در دقیقه ۵۸ گل تساوی را برای راه آهن به ثمر رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر