بازدید 3479

جبهه پایداری هنوز برای لیست نهایی تصمیمی نگرفته است

یک عضو جبهه پایداری با بیان این که در تهران کم کم به سمت مصادیق و آماده شدن لیست پیش می‌رویم، گفت: تلاش ائتلاف اصول‌گرایان این است همه کسانی که ذیل اصول‌گرایی تعریف می‌شوند زیر چتر اصول‌گرایی بیایند.
کد خبر: ۵۵۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 26 December 2015
فاطمه آلیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری اظهار کرد: از حدود یکسال پیش جبهه پایداری وقت زیادی را به همراه جمعیت ایثارگران، حزب موتلفه و رهپویان برای ایجاد ائتلاف صرف کردند و خوشبختانه این ائتلاف شکل گرفته و اغلب تشکل‌های اصول‌گرا و اشخاص حقیقی هم که گفته می‌شود در روند انقلاب و در مسئولیت‌های کشور سهمی دارند، قرار است به ائتلاف بپیوندند.

وی افزود: نه تنها جبهه پایداری بلکه موتلفه، ایثارگران و سایر تشکل‌ها نیز برنامه اصلی‌شان پیش بردن روند ائتلاف است اگر چه در کنار آن، فعالیت تشکیلات خودشان را هم دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این که جلسات شورای مرکزی و استانی جبهه پایداری برگزار می‌شود، گفت: در تمام استان‌ها همگرایی و هماهنگی با سایر تشکل‌ها که جزو تشکل‌های اصلی اصولگرا هستند وجود دارد، در تهران به تدریج به سمت مصادیق می‌رویم که ان شاءالله لیست آماده شود.

این عضو جبهه پایداری همچنین تصریح کرد: بنا، بر این نیست که تشکلی یا حزبی سهم‌خواهی کند یا تلاش کند که کرسی بیش‌تری را برای خودش بگیرد، بلکه قرار بر این است از نظر فعالیت موثر در مجلس یا تخصص‌هایی که مورد نیاز مجلس شورای اسلامی و همچنین اصول‌گرایی و ولایتمداری و پایبندی به آرمان‌های امام (ره) و هدایت‌های رهبری است معیارهایی تعیین شود.

آلیا خاطرنشان کرد: براساس این معیارها لیست آماده خواهد شد، ضمن این که قرار است هر کسی که واجد شرایط است ثبت نام کند اما در تهران اگر شخصی در لیست قرار نگرفت در نظر داشته باشد که ائتلاف از لیست و نه افراد منفرد و مستقل حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر این که جبهه پایداری هنوز برای لیست نهایی تصمیمی نگرفته است، گفت: در حال حاضر بر روی تهران کار می‌کنیم و با توجه به این که تا 15 روز مانده به زمان انتخابات امکان تغییر حوزه انتخابیه وجود دارد این احتمال است که تغییری اتفاق افتد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش ائتلاف اصول‌گرایان بر این است همه کسانی که ذیل اصول‌گرایی تعریف می‌شوند زیر چتر اصول‌گرایی بیایند و با طرف مقابل رقابت هم داشته باشند اما نهایتا این مردم هستند که انتخاب می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی