بازدید 16591

آیا مدارس پس فردا تعطیل خواهد شد؟

شایعاتی درباره اینکه پس فردا چهارشنبه نیز مدارس سطح شهر تهران تعطیل است، وجود دارد. آیا مدارس پس فردا تعطیل خواهد شد؟
کد خبر: ۵۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 21 December 2015
شایعاتی درباره اینکه پس فردا چهارشنبه نیز مدارس سطح شهر تهران تعطیل است، وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ آسمان تهران طی 11 روز گذشته به قدری مملوء از آلودگی‌ها بوده که 10 روزش را در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم دیگر را برای تمامی افراد جامعه به ثبت رسانده، است.

براساس آخرین اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای پایتخت، امروز نیز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

این آلودگی‌ها باعث شد تا جلسه کمیته اضطرار برگزار شود و برخلاف صحبت‌های معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران که گفته بود مدارس تهران به دلیل تعطیلی یکشنبه و دوشنبه از فردا بازخواهند بود، تمامی مقاطع تحصیلی تهران ، ری و اسلامشهر تعطیل شد.

گفته می‌شود، کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران عصر امروز در محل استانداری تهران با توجه به پایداری هوا و کاهش نیافتن آلاینده های جوی و گزارشات سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوای پایتخت تا پایان هفته جاری، برگزار شد.

این کمیته با در نظر گرفتن میزان آلایندگی‌ها امروز که غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون، عدد 133 را نشان می‌دهد که فراتر از حد مجاز است  و پیش بینی روز‌های آینده و در نظر گرفتن خطرات برای دانش آموزان و کودکان مدارس را فردا تعطیل اعلام کردند.

البته چنانچه وزش باد و یا بارش باران فریادرس آلودگی شهر تهران نشود احتمال دارد که کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بازهم با تشکیل جلسه جهت پیشگیری از اتفاقات ناگوار، مدارس را برای چهار شنبه نیز تعطیل اعلام کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر