بازدید 5655
خبر

نام بردن از رقیبان کفاشیان،تاکتیک عجیب عابدینی

اسامی تعدادی از افرادی که تمایل دارند رئیس فدراسیون فوتبال شوند در شرایطی اعلام شد که مرد خندان فوتبال هم یکی از این گزینه هاست و قصد دارد دوره بعد هم رئیس بماند.
کد خبر: ۵۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 15 December 2015

حدود سه ماه مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال امیر عابدینی برای چندمین بار کاندیداهای احتمالی فدراسیون فوتبال را از نگاه خودش مطرح کرد و به نظر می رسد نحوه معرفی کاندیداها از سوی او با تاکتیک خاصی انجام می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال که این روزها به اصفهانی های فوتبال نزدیک شده ، درباره آخرین ارزیابی‌اش از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار است اسفندماه برگزار شود، اظهار کرد: علی کفاشیان به احتمال قوی مجددا در انتخابات بعدی شرکت می‌کند ولی باید دید رقبای دیگر چه کسانی هستند. اگر سایر کاندیداها، کارنامه فوتبالی قوی نداشته باشند و صرفا بخواهند با یک برنامه جلو بیایند، خوب نیست. آن روز باید باور کنیم محمع، مجمع مقتدری است و تحت تاثیر هیچکس و هیچ جا قرار نمی‌گیرد و مستقل تصمیم خواهد گرفت. اعضای مجمع روز انتخابات رئیس فدراسیون کاری می‌کنند که خیلی‌ها شگفت زده شوند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که «آیا منظورش این است که ممکن است اتفاقات دوره گذشته و دخالت وزارت ورزش در انتخابات این دوره تکرار خواهد شود؟» گفت: بعید می‌دانم انتخابات این دوره همانند چهار سال پیش شود. منظورم این است که شاید همه تصور کنند آقای ایکس برای ریاست از پیش تعیین شده است که باید بگویم اینطور نیست.

عابدینی درباره کاندیدای انتخابات تاکید کرد: تا الان که علی کفاشیان، عزیزالله محمدی و علیرضا اسدی برای انتخابات برنامه دارند و جلو می‌آیند. همچنین شهاب‌الدین عزیزی خادم هم دارد شرایط را برای حضور در انتخابات بررسی می‌کند ولی محمود اسلامیان برنامه‌ای ندارد!

وی در پایان درباره احتمال حضور محمد دادکان در انتخابات هم گفت: دادکان تا این لحظه برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نداشته و چیزی اعلام نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی