بازدید 13707

جمله «سکسیست» فوتبالیست مرد به داور زن دردسرساز شد + عکس

باشگاه فورتنا دوسلدورف آلمان، "کریم دمیربای" بازیکنی ترک‌تبار خود را به دنبال اظهارنظر سکسیستی‌اش خطاب به یک داور زن به روشی ویژه تنبیه کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 08 December 2015
به گزارش تابناک ورزشی، دمیربای ۲۲ ساله در جریان دیدار هفته‌ی گذشته‌ی فورتنا دوسلدورف در لیگ دسته‌ی دوم باشگاه‌های آلمان، پس از آن‌که با کارت زرد دوم از سوی "بی‌بی اشتاینهاوس"، داور مسابقه مواجه و از زمین اخراج شد، خطاب به او گفت: «زنان در فوتبال مردان جایی ندارند.»

این هافبک جوان که به خاطر این جمله با سه بازی محرومیت قطعی و دو بازی محرومیت تعلیقی از سوی لیگ آلمان روبه‌رو شده، بلافاصله بعد از بازی به خانم اشتاینهاوس تلفن زد و از او عذرخواهی کرد.

وی هم‌چنین در صفحه‌ی توییتر خود نوشت که به خاطر آن‌چه به داور مسابقه گفته، «بی‌نهایت شرمنده است».

دمیربای اضافه کرد که آن جمله بازتاب‌دهنده‌ی نظرش درباره‌ی زنان نیست.

با وجود این عذرخواهی‌ها، باشگاه "فورتنا دوسلدورف" تصاویری از یک دیدار فوتبال دختران را با داوری "کریم دمیربای" روی صفحه‌ی فیسبوکش منتشر کرده و در توضیحی برای این تصاویر نوشته: «وقتی یک بازیکن جوان مرتکب اشتباه می‌شود، این اتفاق برایش می‌افتد.»

"بی‌بی اشتاینهاوس" که عذرخواهی دمیربای را پذیرفته، نخستین داور زن حرفه‌ای فوتبال در آلمان و تنها داور زن شاغل در بوندس‌لیگا-۲ است. او که فینال المپیک زنان در سال ۲۰۱۲ را نیز سوت زده، هم‌اکنون به عنوان داور چهارم در دیدارهای بوندس‌لیگا-۱ نیز حضور پیدا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی