بازدید 2917

ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی

کد خبر: ۵۵۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 28 November 2015
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی، گفت: بسیاری از هواپیماهای کشور فرسوده بوده از این رو تناسبی بین نرخ بلیط و خدمت رسانی به مسافران نیست.

کمال علیپور خنکداری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از فرسوده بودن بسیاری از هواپیماهای کشور، گفت: بسیاری از مردم به علت ناامن بودن ناوگان هوایی کشور نمی توانند سفرهای خود را با هواپیما انجام دهند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان هوایی کشور، افزود: در حال حاضر کیفیت خدمت رسانی به مسافران در پرواز های هوایی تناسبی با نرخ بلیط های پروازی ندارد.

ضرورت خرید هواپیما برای امن سازی پروازها

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه خرید هواپیما در حال حاضر در دستور کار دولت قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به رفع تحریم ها از این پس باید خرید هواپیماهای سالم و کار نکرده در دستور کار باشد که در این صورت دیگر نگرانی از حیث فرسودگی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از خدمت دهی هواپیمایی ها به مسافران، گفت: تا زمانی که نرخ بلیط ها با نحوه خدمت رسانی به مشتریان تناسبی نداشته باشد نارضایتی ها ادامه داشت.

علیپور خنکداری با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید مسئولیت خود در خصوص آماده سازی ناوگان حمل و نقل هوایی و ریلی همسو با نیازهای مردم را در دستور کار خود قرار دهد، افزود: این وزارت خانه باید با تشدید نظارت ها از اعمال افزایش نرخ ها بدون توجه به نحوه خدمات دهی ممانعت کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری نشست های مستمر در کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: تاکنون بارها نشست هایی با حضور مسئولان مربوطه برای رسیدگی به مشکلات ناوگان حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی برگزار شده و ما منتظر برنامه دولت برای ساماندهی نرخ بلیط ها همسو با خدمت رسانی ها هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست