بازدید 3702

پرداخت بدهی مرهون فروش املاک "پدیده شاندیز"

کد خبر: ۵۴۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 21 November 2015
نماینده مردم بجنورد،جاجرم،مانه و سملقان گفت: برای پرداخت بدهی‎های مردم باید املاک پدیده شاندیز را فروخت و پولش را به مردم داد.

به گزارش خانه ملت؛ موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در رابطه با آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز گفت: چند روز گذشته افرادی از کارکنان شرکت پدیده و  تعدادی از سهامداران این شرکت و شرکت پردیس‌بان مقابل مجلس تجمع کردند. به دنبال آن جلسه‌ای در مجلس گذاشته شد و تصمیماتی گرفته شد و اولین تصمیم این بود که در طی نامه‌ای از دادستان کل تقاضاشود به این پرونده ورود پیدا کند و مشکل شرکت "پدیده شاندیز مشهد" را هرچه سریع‌ترحل کنند.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در ادامه بیان کرد: دومین تصمیمی که گرفته شد این بود که  تقاضا شد جلسه‎ای با رئیس قوه‌ قضاییه و وزیر کشور انجام شود، شرکت پدیده حدود 1800 میلیارد از مردم، سهام گرفته‎اند که هر سهم 12 هزار تومان است و 4 هزار میلیارد تومان به بانک‌ و هزار میلیارد تومان هم برای دریافت مجوزها و جمعا 6 هزار میلیارد بدهکار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  وی خاطر نشان کرد: شرکت پدیده شاندیز  12 هزار میلیارد ارزش دارد و زیر بنای موجود آن 200 هزار متر مربع است و چون مردم خواهان دریافت پولشان هستند باید ملک‌های پدیده را بفروشند و پول مردم را پرداخت کنند. دو مشکل تغییر کاربردی و مجوزها حل شده و دو مشکل دیگر باقی می‌ماند که یکی باید حسابرسی شود و  به بورس برود که در  این کار خیلی تأخیر ایجاد شده و به دلیل همین امر مهم وزیر اقتصاد و دارایی را طبق ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس باید به کمیسیون اقتصادی برود و یک سرمایه‌گذار هم پیدا شود که 200 هزار متر مربع زیربنا موجود این شرکت را خریداری کند که به وسیله ان  پول مردم را بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل