بازدید 9244

تیم خاطره انگیز و پرستاره تهران در مجارستان+عکس

یکی از تیم های پرستاره و سرشناس تهران تیم کشاورز بود که در برهه ای هرچه ستاره و بازیکن تراز اول در فوتبال ایران وجود داشت را در تیم خود جمع کرد اما تنها چندسال دوام داشت. از سیروس قایقران و کریم باقری گرفته تا زرینچه و شاهرودی.
کد خبر: ۵۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲ 21 November 2015
تیم های بسیار قدرتمندی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران پدید آمدند که امروز دیگر اثری از آنها نیست. به گزارش تابناک ورزشی، یکی از این تیم های پرستاره و سرشناس تیم کشاورز تهران بود که در برهه ای هرچه ستاره و بازیکن تراز اول در فوتبال ایران بود را در تیم خود جمع کرد اما تنها چندسال دوام داشت. از سیروس قایقران و کریم باقری گرفته تا زرینچه و شاهرودی.
در دهه هفتاد این تیم در کنار بهمن به قطب های فوتبال ایران پیوسته بودند و برای استقلال و پرسپولیس مزاحمت های جدی ایجاد کرده بودند اما امروز بخاطر سوء مدیریت دیگر اثری از آنها نیست.

تیم کشاورز در مجارستان - از سمت راست ایستاده : مجید صالح، سیامک رحیم پور، نادر محمدخانی، سیروس قایقران، رضا عابدینی، حمید علیدوستی، جمشید شاه محمدی، فریدون عسگرزاده، مربی محمود خوراکچی، مجید رضایی، مجتبی تقوی، سعیدی، نایب روئین دل، عدالت خواه، فریدون ممبینی (مدیر عامل)
وسط : حمید فیض آبادی، رضا شاهرودی
نشسته از سمت راست : فریدون برقی، کوروش برمک، کوه گیر، جواد زرینچه، قدرت مرادی، علیرضادلیخون، کوروش تشت زر، افتخاری، عبدالهی ( تدارکات )، الهی، سلطانی

تیم خاطره انگیز و پرستاره تهران در مجارستان+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل