بازدید 2058

طرح «حمایت از محصولات استراتژیک» در راه مجلس

این طرح می‌کوشد آب بهای کشاورزی برای محصولات استراتژیک را با تخفیف در اختیار کشاورزان قرار دهد.
کد خبر: ۵۴۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 18 November 2015
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از ارائه طرح دوفوریتی حمایت از محصولات استراتژیک به هیئت رئیسه مجلس خبر داد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول از ارائه طرح دوفوریتی حمایت از محصولات استراتژیک به هیئت رئیسه مجلس، خبر داد.

وی افزود: این طرح می‌کوشد آب بهای کشاورزی برای محصولات استراتژیک را با تخفیف در اختیار کشاورزان قرار دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی است، متذکر شد: معتقدم دولت اگر در زمینه استفاده از روشهای نوین آبیاری سرمایه‌گذاری کند قطعاً مصرف آب در این حوزه کاهش خواهد یافت و از طرفی هم این طرح می‌کوشد با بخشودگی آب بهای کشاورزی برای محصولات استراتژیک، بعنوان مشوقی برای کشاورزان تلقی شود.

پاپی‌زاده با بیان اینکه قیمت تولید محصولات کشاورزی کشاورز ایرانی با یک کشاورز اروپایی متفاوت است، افزود: اگر بخواهیم یک کشاورز ایرانی را با یک کشاورز اروپایی مقایسه کنیم همواره قیمت تمام شده محصولات کشاورزی کشاورز اروپایی پایین‌تر از کشاورز ایرانی خواهد بود که این خود به‌نحوی نمایان‌کننده حمایت‌های دولتی از این کشاورز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاپی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ما بشدت نیازمند این هستیم تا از کشاورزان خود حمایت کنیم و حدالامکان هزینه فعالیت‌های آنها را پایین بیاوریم تا هزینه تولید هر واحد محصول در ایران کاهش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار