بازدید 15117
بازتاب

فردی که خبر وداع کی روش را به روزنامه دولت داد

با قاطعیت اعلام می کنم که این خبر را مدیررسانه ای تیم ملی از طریق تلگرام اعلام کرده وتکذیب آن را پیگیری خواهم کرد.
کد خبر: ۵۴۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 17 November 2015

انتشارخبری مبنی بر جدایی کارلوس کی روش بعد از دیداربرابرگوام روی جلد روزنامه ورزشی دولت، بامداد امروز باعث بروز اختلاف هایی در تیم ملی آن هم صبح روز بازی با گوام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جلد امروز روزنامه ایران ورزشی که تیتراصلی خود را به خبر جدایی کارلوس کی روش اختصاص داده بود، در برنامه بامداد سه شنبه نود روی آنتن رفت تا افشین پیروانی ازآن سر دنیا پشت خط برنامه نود حاضر شده و این خبر عجیب را تکذیب کند.

در مقابل ساعتی بعد سردبیرروزنامه ایران ورزشی هم روی خط برنامه آمد و منبع معتبر خبر خود را لو داد. وی در اتفاقی عجیب مدیررسانه ای را متهم به افشای این خبر کرد تا مشخص شود منبع خبر از درون اردوی تیم ملی بوده است.

خبروداع کی روش را چه کسی به روزنامه دولت داد؟

درادامه این برنامه سردبیر روزنامه ورزشی دولت که خبر جدایی کارلوس کی روش را به عنوان تیتر خود انتخاب کرده بود گفت که از طریق تلگرام این خبر به او داده شده و محسن معتمدکیا مدیررسانه ای تیم ملی این خبر را اعلام کرده است:«معتمدکیا بیش از 5 بار با بنده تماس گرفت و اعلام کرد کارلوس کی روش بعد از پایان بازی با گوام استعفا خواهد داد و جزییات این جدایی را هم به من گفت. برای من خیلی عجیب است که مدیررسانه ای تیم ملی این خبر را می دهد اما آقای پیروانی به عنوان مدیرتیم این قضیه را تکذیب می کنند. »

وی که مدعی بود فایل های صوتی این ارتباط ها را هم در گوشی اش دارد، در پایان تاکید کرد که در صورت تکذیب، صحبت های شان را پیگیری خواهد کرد: «من با قاطعیت اعلام می کنم که این خبر را مدیررسانه ای تیم ملی اعلام کرده وتکذیب آن را پیگیری خواهم کرد.»

افشین پیروانی البته درباره صحبت هایی که دراین باره شده گفت: من تکذیب می کنم و اگر کسی بخواهد متوجه شود اولین نفر من هستم. وقتی مربی ای مثل کی روش می خواهد بعد از 5 سال از تیم ملی جدا شود مسلما من باید خبردارمی شدم و این مساله را قویا تکذیب می کنم. اگر قرار به این تصمیم بود باید کلی اعلام می کرد اما اگر قرار بود این خبر توسط مدیررسانه ای منتشر شود مسلما تمام رسانه ها از آن باخبر می شدند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی