بازدید 5101

تحریک تقاضا با ارایه تسهیلات

کد خبر: ۵۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 11 November 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با مثبت ارزیابی کردن ارایه تسهیلات خرید لوازم خانگی و خودرو به مردم، گفت: در صورتی که سود تسهیلات اعطای به مردم برای خرید خودرو و لوازم خانگی ایرانی بیش از میزان اعلام شده نباشد می تواند مثمر ثمر باشد.

جعفر قادری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به توزیع کارت اعتباری 10 میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی،گفت:درصورتی که سود تسهیلات اعطای به مردم برای خرید خودرو و لوازم خانگی ایرانی بیش ازمیزان اعلام شده نباشد،می تواند مثمرثمرباشد.

هدفمندکردن خرید مردم گامی در راستای حمایت از تولید ملی

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی،با تاکید بر اینکه ارایه تسهیلات برای خرید خودرو و لوازم خانگی تحریک تقاضا است،افزود:ارایه تسهیلات با سود 16 درصد برای چهارسال به نفع مصرف کننده است.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با بیان اینکه ارایه تسهیلات به مردم تزریق نقدینگی به جامعه است،تصریح کرد: هدفمندکردن خرید مردم گامی در راستای حمایت از تولید ملی است.

 

ضرورت تقلیل میزان سود بانکی

وی با تاکید براینکه باید نرخ سود بانکی به میزان مصوب شده تقلیل یابد،تاکید کرد: مقید بودن بانک ها به سود بانکی مصوب ثبات اقتصادی را درپی دارد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه ارایه تسهیلات به مردم برای خرید خودرو و لوازم خانگی باید بسیار ساده و بدون هیچ گونه پیچیدگی درنحوه محاسبه سود بانکی همراه باشد،تصریح کرد:مردم باید مطمئن باشند نرخ سود بانکی اعلام شده ازسوی بانک برای تسهیلات مذکور با میزان دریافتی ازمردم یکسان است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مدیریت صحیح بازار باید توام با ارایه تسهیلات خرید خودرو و لوازم خانگی باشد تا شاهد رونق تولید ملی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل