بازدید 51644
۴

آتیلا حجازی در آلانیا دلال فروش ویلا شد!

تماشاگران امروز در شماره روز شنبه 16 آبان ماه خود با مرتضی حسینی مصاحبه ای انجام داده است که معمولا قبل و بین دو نیمه مسابقات مهم با تبلیغات پیامکی، به قول خودش روی اعصاب بینندگان تلویزیونی راه می رود.
کد خبر: ۵۴۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 05 November 2015
تماشاگران امروز در شماره روز شنبه 16 آبان ماه خود گفت و گویی با فرزند مرحوم ناصر حجازی انجام داده و پرده از شغل این مربی و بازیکن سابق استقلال برداشته است. آتیلا حجازی در این مصاحبه رسما تایید کرده که در آنالیا ویلافروشی می کند و مشتریان ایرانی را برای خرید ملک در کشور همسایه تشویق می کند. وی گفته که در ترکیه آرامش دارد و زندگی آرامی را می گذراند.
به گزارش تابناک ورزشی،این نشریه همچنین با مرتضی حسینی مصاحبه ای انجام داده است که معمولا بین دو نیمه مسابقات مهم به قول خودش روی اعصاب بینندگان تلویزیونی راه می رود. همچنین تماشاگران به زوایای زندگی آتیلا حجازی در ترکیه و آنالیا پرداخته است و مصاحبه ای منتشر نشده از مرتضی احمدی که گفته بود "پرسسپولیس قهرمان می شه" را او سروده است.
 مرتضی احمدی درباره علاقه اش به پرسپولیس گفته بود: این تیم را از ابتدا دوست داشتم. حتی شعار «پرسپولیس قهرمان میشه» را هم من سرودم که هنوز هم معروف است و مردم در استادیوم آن را می خوانند. البته این شعار یک باره به ذهنم رسید و از کسی سفارش نگرفته بودم. در تمام این سال ها برای هر کاری که قرارداد می بستم، این شرط را می گذاشتم که وقت بازی این تیم من سر کار نمی آیم. البته مثل جوان های امروز روی افراد تعصب نداشتم و ندارم، بلکه علاقه من به خود باشگاه پرسپولیس بود.
وی در این گفت و گو که یک سال پیش از درگذشتش انجام شد درباره اینکه آیا هنوز برای دیدن بازی های پرسپولیس به استادیوم می رود یا نه گفت:نزدیک به دوسال است که دیگر نمی روم. در گذشته اجازه داشتیم با زن و بچه هایمان به استادیوم برویم، در نتیجه مردم رعایت کرده و فحاشی نمی کردند اما الان نه وضعیت رفاهی استادیوم مناسب است، نه مردم مسائل اخلاقی را رعایت می کنند و نه ما چون مثل گذشته جایگاه ویژه داریم. بدتر از همه اینکه مردم فکر می کنند من جوان 20 ساله هستم، تا تیم یک گل می زند از خوشحالی خودشان را از سکوهای بالا به سمت پایین رها می کنند و من هم که دیگر توان تحمل وزن آنها را ندارم! پایان بازی هم که می خواهیم برویم یک موبایل در دست شان می گیرند و می خواهند عکس بگیرند و فیلم پر کنند. من هم نفسم می گیرد نه اینکه نخواهم، دیگر توان بعضی از کارها را کمتر دارم. روحش شاد

خودم می دانم روی اعصابم/ زندگی جدید حجازی در آلانیا



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۴
تیتر انتخابی متاسفانه در خور سایت وزینی چون تابناک نیست.طرف مقابل هر که باشد اخترامش واجب است . والسلام.
خب ويلا ميفروشه ... چيز ديگه اي كه نميفروشه....
خاک بر سر ورزش ایران
خوب بود لفظ دلال رااستفاده نمیکردید وجدانا برای اینکارلفظ دلالی سخیف است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار