بازدید 2718
۵

آذری:هروقت پرسپولیس را می‌بریم همین بحث‌ها می‌شود

کد خبر: ۵۴۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 04 November 2015

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از پیروزی دو بر صفر مقابل پرسپولیس و مباحث داوری که بار دیگر به نفع تیمش رقم خورد، گفت: هر زمان که مقابل پرسپولیس به پیروزی می‌رسیم بحث‌هایی مانند اشتباهات داوری و موارد حاشیه‌ای مطرح می‌شود.

سعید آذری ادامه داد: شما اگر دقیقه 24 بازی را نگاه کنید متوجه می‌شوید چه اتفاقاتی افتاد. هر زمان پرسپولیس را می‌برید همین بحث‌ها مطرح می‌‌شود. توپ حدادی فر نیم متر داخل دروازه بود اما گرفته نشد اینکه پیروزی‌های ذوب آهن به اشتباهات داوری ربط داده می‌شود درست نیست.

مدیرعامل ذوب آهن درباره رفتار مسلمان به دلیل نرفتن به سمت نیمکت این تیم و یحیی گل محمدی، گفت: محسن اینجا پرورش پیدا کرده و اگر سمت گل‌محمدی نرفته ، اشتباه کرده است. او باید بداند که تمام معلمانی که در مسیر زندگی انسان قرار می‌گیرند قابل احترام هستند.

آذری درباره دربی احتمالی با سپاهان درنیمه نهایی جام حذفی گفت: هر تیمی که مقابل ما قرار گیرد براساس فرآیند و تمریناتی که تعریف کرده‌ایم مقابلش به میدان خواهیم رفت. باید این روند جنگندگی را حفظ کنیم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
هر وقت پرسپولیس را بدون کمک داور بردید اظهار نظر فرما
اگه به همین شکل گلر شما اخراج شده بود، بازم همینارو میگفتی جناب آذری؟
کجا بردی مرد ناحسابی
این بردنه !!!!
کاوه رضایی از ذوب آهن به دلیل فحاشی باید اخراج میشد اخراج پرسپولیس هم اشتباه بود...بازم میگید جار و جنجال!!!!
من نمیدونم چرا از تیمی مثل پرسپولیس که هیچ حرفی برای گفتن نداره و همش آخر جدوله حمایت میکنید کمی هم چشم باز کنید و تیم های خوب که عالی و روان بازی میکنند را ببینید . داور یه پنالتی هم برای ذوب نگرفت چرا اونو چیزی نمیگید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار