بازدید 5306

بیانیه تهدیدآمیز پرسپولیس علیه استقلال

انتظارمی‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی در تیم رقیب هم با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای از اظهارنظرهای غیرمربوط درباره اعضای باشگاه و بازیکنان تیم پرسپولیس پرهیز کنند تا چنین رفتارهایی ضمن مخدوش کردن صحنه‌های زیبایی که روز جمعه توسط تماشاگران رقم زده شد، پرسپولیس را دردفاع از صیانت خود و حق هواداران و اعضای تیم ناگزیر از پیگیری‌های حقوقی نکند.
کد خبر: ۵۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 01 November 2015

باشگاه پرسپولیس در راستای حمایت از هواداران خود در بیانیه‌ای از مسئولان باشگاه استقلال خواست با اظهار نظرهای خود باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از تماشاگران دربی جهت رعایت مسائل اخلاقی، از مسئولان باشگاه رقیب خواست ضمن رعایت اصول حرفه‌ای و احترام متقابل، از اظهارنظرهای غیرمسئولانه درباره اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس و همچنین تشویش اذهان عمومی اجتناب کنند.

بیانیه تهدیدآمیز پرسپولیس علیه استقلال

دراین بیانیه آمده است: آنچه روز جمعه روی داد، مایه فخر و مباهات بود. هواداران پرسپولیس با اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه با رفتار خود باعث شدند این دیدار برخلاف سنوات گذشته به مسائل حاشیه‌ای آلوده نگردد و اکنون انتظار می‌رود آنها که از نزدیک‌ نیز دستی برآتش فوتبال دارند به تبعیت از مردم در همین مسیر گام بر دارند.

انتظارمی‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی در باشگاه و تیم رقیب هم با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای از اظهارنظرهای غیرمربوط درباره اعضای باشگاه و بازیکنان تیم پرسپولیس پرهیز کنند تا چنین رفتارهایی ضمن مخدوش کردن صحنه‌های زیبایی که روز جمعه توسط تماشاگران رقم زده شد در آینده به سکوها تسری پیدا نکرده و باعث بروز حواشی و اتفاقات منفی در ورزشگاه‌ها نشود و درعین حال باشگاه پرسپولیس را دردفاع از صیانت خود و حق هواداران و اعضای تیم ناگزیر از پیگیری‌های حقوقی نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار