بازدید 19749
نشست خبری

مظلومی: محسن ترکی کار خودش را کرد!

مدافعان ما زیاد عقب کشیدند و به حریف فرصت دادند. اگر دقت می‌کردیم با توجه به باز بودن دفاع پرسپولیس می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، اما در برخی اوقات بازیکنان ما بی تجربگی کردند. پرسپولیس دروقت‌های تلف شده یعنی در دقیقه ششم وقت های اضافی گل را زد درحالی که وقت اضافی 4 دقیقه بود.
کد خبر: ۵۴۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 30 October 2015
سرمربی استقلال بازی احساسی و عقب کشیدن بازیکنانش را دلیل مساوی شدن بازی و نمایش تدافعی استقلال دانست. او البته در نشست خبری اصلا به تعویض های دفاعی خودش اشاره نکرد.
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بریک استقلال مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم. فشار روی ما زیاد بود. 15 دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم اما یکی دو موقعیت به حریف دادیم. در نیمه دوم خیلی خوب و زود به گل رسیدیم. بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی جهت عقب نشستند و به حریف فرصت دادند. طبیعی بود پرسپولیس به توپ بلند روی بیاورد ما وسط زمین خود را در نیمه دوم تقویت کردیم آنها با توپ‌های بلند هافبک‌های ما را از بازی خارج کردند. به دو تیم تبریک می‌گویم. هواداران هم لذت بردند. هواداران به اصول اخلاقی عمل کردند و به آنها تبریک می‌گویم.
وی در مورد اینکه بازی بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، خاطرنشان کرد: ما همه کارهای لازم را انجام دادیم، مدافعان ما زیاد عقب کشیدند و به حریف فرصت دادند. اگر دقت می‌کردیم با توجه به باز بودن دفاع پرسپولیس می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، اما در برخی اوقات بازیکنان ما بی تجربگی کردند. پرسپولیس دروقت‌های تلف شده یعنی در دقیقه ششم وقت های اضافی گل را زد درحالی که وقت اضافی 4 دقیقه بود. محسن ترکی کار خودش را کرد. مهدی رحمتی یک دقیقه روی زمین افتاد اما داور 2 دقیقه وقت اضافه کرد.
مظلومی در مورد اینکه آیا تیمش برای مساوی به میدان آمده بود، تصریح کرد: خیر ما دوست نداشتیم بازی صفر بر صفر شود. تغییرات ما برای گل زدن بود. پرسپولیس با ارسال بلند بازی را از ما گرفت و با ارسال بلند اجازه بازی به ما ندادند. اگر خسرو حیدری می‌توانست نود دقیقه با ما بازی کند وضعیت بهتر بود. هدف ما دفاع کردن نبود بعد از گل احساس ما بر منطق غلبه کرد و بازیکنان ما عقب کشیدند بازیکنان ما با توجه به 2 باخت در دربی اخیر می‌خواستند برنده شوند.
سرمربی استقلال یاد آورد شد: در بازی‌های اخیر دربی 60-70 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند اما به خاطر نوع بازی دو تیم در این مسابقه ورزشگاه پُر شد و امیدوارم این حضور هواداران در ورزشگاه ادامه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۳
شما هم با بازی دفاعی و عقب نشینی بعد از گل زدن مقابل تیم هفتم جدول کار خودت را کردی ناقلا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
خوب به بازیکن های میلیاردی پرسپولیس نگاه کن یه نگاه به بازیکنان استقلال بکن به غیر از امید ابراهیمی...تو خط میانی کی رو داره کرار !!!بازم دمشون گرم خوب بازی کردن شما هم شانسی گل زدین البته خوب هم بازی کردین!!!
ترکی سر استقلال را برید
آقای ترکی شرم بر شما
یه پنالتی مسلم برای پرسپولیس نگرفت. طارمی تو دهانه دروازه بلند شد هد بزنه گرفتنش.
يادتون نره تو این 4 دقیقه رحمتی نصف وقت اضافه رو تلف کرد...
بازی زیبا را در تلویزیون دیدم استقلال و پرسپولیس بهتر است
از نتیجه راضی باشند کسی حق ندارد با کنایه داور را خراب کند
داور انقدر وقت اضافه گرفت تا تیمش گل بزنه
ترکی بهترین قضاوت را داشت
هرموقع استقلال باخت داور مقصر است
اینها با این فوتبال دارن سو، استفاده میکنند تا جوانان مارا مشغول کنند ما که دیگه هربازی دیگه راببنیم بازی دربی را نمیبینیم
تمام عالم و آدم خبر دارند ترکی یه داور استقلالیه ... حالا یه بار بهتون حال نداده . گریه نداره بخدا
واقعا ترکی ماموریت داشت بازی مساوی شود و هرکاری کرد سه کارت زرد به پرسپولیس نداد و در عوض پنج کارت الکی به استقلال داد؟
بازی 36 ثانیه اضافه داشت که 120 ثانیه اضافه بر چهار دقیقه گرفت
خدا کنه که بی لیاقتی ترکی باعث بشه دیگه داوران سیاسی داخلی قضاوت در بی را نکنند؟.ترکی ماموریت تساوی داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست