بازدید 14389
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

سونامی قطع درختان:کلاغ پر، «باغ پر»

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 25 October 2015
سونامی قطع درختان:کلاغ پر، «باغ پر» گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر ادامه دارد در زیر عکس ها بخوانید و همچنین برای ورود به سایت بر روی تیتر خبرهای کلیک کنید.

سونامی قطع درختان: کلاغ پر، «باغ پر»

در اینجا نه برگ درختان که خود درختان بر زمین می افتند. ساخت پارکینگ، مجتمع تجاری، برج و... بهانه هایی است برای بریدن درختان و نابودی باغ های این شهر.
باغی در ابتدای کوچه ناهید غربی در خیابان ولی عصر روبروی پارک ملت؛ این روزها ...


گزارش کامل و عکس های بیشتر از قطع درختان را اینجا ببینید


واکنش های جالب لیمو ترش خوردن کودکان


عکس های بیشتر را اینجا ببینید

نحوه صحیح گذاشتن حنا روی سر +آموزش تصویری

 نحوه صحیح گذاشتن حنا روی سر

نحوه ادامه کار را اینجا ببینید


فهرستی از درگیری‌های نویسندگان و هنرمندان مشهور با هم

9-30-2015 9-23-10 AM

گفته می‌شود، سـعدی‌ و هـمام‌ تبریزی چشم دیدن همدیگر را نداشتند. می‌گویند شکسپیر و فیلیپ مارلو مدام با هم درگیر بودند. مـی‌گویند بونوئل و سالوادور دالی باهم لج‌بازی می‌کردند.
گرچه مردم به ادیبان و هنرمندانشان به چشم دیگری نگاه می‌کنند و از آنها انتظارات بیشتری دارند، اما چه‌ کار می‌شود کرد؟ نویسنده هم انـسان است و و  از اهالی همین کره خاکی هستند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل