بازدید 17172

لبخند بر چهره دختر فلج شده نشست

خیر خرم آبادی بازهم همچون گذشته گل کاشت و کوهی از امیدواری را برای خانواده کیانا بجای گذاشت و کمک هایی در جهت مداوای کیانا به خانواده وی اهدا نمود
کد خبر: ۵۴۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 25 October 2015
کیانا دارابی دختربچه 6 ساله خرم آبادی است که بر اثر تزریق آمپول پنی سیلین فلج شده و همچنان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند .تلاش والدین این کودک جهت مداوای فرزندشان نتیجه نمی دهد . پدر کیانا که شغلش کارگری است مجبور می شود جهت مداوای او وسایل منزلش را بفروشد.

به گزارش خبرانلاین،او از طریق مراجع مختلف پیگیر مشکل بوجود آمده برای فرزند میشود اما رای نظام پزشکی چیز دیگری را می گوید که فلج شدن کیانا ربطی به تزریق آمپول پنی سیلین نداشته است .
درماندگی پدر کیانا اورا مجبور میکند که برای اعتراض به رای صادر شده جلوی مدیریت درمان تامین اجتماعی خرم آباد چادر بزند این خبر به سرعت در شهر پیچید و اصحاب رسانه مطبوعات محلی استان به خوبی این موضوع را پوشش دادند بطوریکه خبر 30 :20 شبکه دو هم به این موضوع پرداخت .
این خبر در فضای مجازی و در گروههای مختلف تلگرام شهر خرم آباد انعکاس یافت و همه مردم از این واقعه متاثر شدند و خواستار پیگیری این مشکل کیانا از سوی مسئولین شدند.

علی دولتشاهی خیرخرم آبادی که همیشه در امورات خیر و خداپسندانه پیش قدم بوده به محض شنیدن موضوع اظهار تاسف کرده و قول مساعد داده بود که به محض ورود به خرم آباد به منزل کیانا خواهد رفت تا از وی دلجویی و کمک نماید خوشبختانه پس از گذشت تنها چندروز از این وعده، چند شب پیش علی دولتشاهی بهمراه مدیران موسسه مالی اعتباری آرمان با حضور در منزل کیانا دارابی از وضعیت بیماری و روند درمان او مطلع شد.

پدر کیانا در ابتدا گزارشی از وضعیت بیماری فرزندش ارائه داد که دولتشاهی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق از اینکه برای مداوای کیان ، پدرش مجبور شده همه وسایلش خانه اش را هم بفروشد متاثر شد و ابراز امیدواری کرد که کیانا سلامتی خود را بازیابد و اینچنین مشکلاتی برای دیگر هموطنان پیش نیاید.

در پایان این دیدار خیر خرم آبادی بازهم همچون گذشته گل کاشت و کوهی از امیدواری را برای خانواده کیانا بجای گذاشت و کمک هایی در جهت مداوای کیانا به خانواده وی اهدا نمود که در ذیل آمده است:

1- تقبل کلیه هزینه های درمانی کیانا در داخل و خارج استان
2 - خرید یکدستگاه وانت پیکان صفر برای پدر کیانا
3 - خرید یکدستگاه ویلچر برقی
4- اجاره یک باب ساختمان مسکونی در مکانی مناسب
5- خرید وسایل خانه از قبیل تلویزیون ، فرش و ...
6- خرید دستگاه تبلت و اسباب بازی برای کیانا
7-یک دستگاه دیالیز

خدمات قابل توجه و شایان علی دولتشاهی به مردم بخصوص دیارش خرم آباد کاملاً خداپسندانه و قابل تقدیر و تشکر است برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان برای اولین بار در خرم آباد، حضور همه ساله درمراسمات گلریزان ، کمک مالی مستمر جهت آزادی زندانیان، کمک به تیم های ورزشی جهت حضور در مسابقات ،اشتغال زایی گسترده و توجه ویژه به جوانان لرستانی در بکارگیری در موسسه مالی آرمان در سطح کشور، ساخت اماکن مذهبی و مسجد در منطقه محروم خرم آباد، تنها گوشه ای از اقدامات اثربخش دولتشاهی در راستای کمک به حوزه های مختلف استان لرستان می باشد از این رو مردم قدرشناس استان لرستان در ایام مختلف پیامهای تشکر و قدردانی خود را به پاس خدمات ایشان به هم استانیهای خود به عناوین مختلف در جراید و رسانه های استان درج می نمایند
گفتنی است در ادامه گامهای موثر دولتشاهی به مردم ، باتوجه به نیاز و ضرورت احداث مراکز درمانی قصد ساخت درمانگاهی در زادگاهش محله باقدمت و کهن پشت بازار خرم آباد را داشت که ظاهراً با سنگ اندازی های برخی مواجه شد و تاکنون این اقدام بزرگ میسر نشده است باتوجه به مشکلات حوزه سلامت در استان انتظار می رفت متولیان امر سلامت در استان همه موانع خیرین سلامت در استان را برداشته و مسیر را برای خدمتگزاری این عزیزان هموار می نمود.

امید می رود این روزها که شعار حمایت از سرمایه گذار برای توسعه استان لرستان را می دهیم به معنای واقعی از ظرفیت و پتانسیل نیروههای توانمند بومی که خدمات و خدمتگزاری آنها به مردم قابل لمس و قابل رویت است نهایت استفاده را ببریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۴۷
خدا خیرش دهد
پاسخ ها
hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سلام خدا خیرش بدهد ولی لی کاش اسم خیر را نمی بردید.
يا زهرا يا زينب تو اين روزها اين دخترمون رو شفا بده.
واي خدا چقدر سخته الان بايد بازي كنه .
دستشون درد نکنه ان شاالله خدا همیشه رو لبش لبخند بیاره
خدا به این خیر محترم سلامتی بده و از شر بلا ها حفظش کنه..دمش گرم
درود خدا براين مرد صالح اسلاسلام علينا و علي عباده الصالحين سلامي است كه حضرت حق به مومنان و صالحان در نماز پذيراست اي كاش مسئولين كشور نهاد مركزي خيريه را به صورت يك وزارت خانه راه اندازي و چنين افرادي را در راس ان قرار دهند و مانند هلال احمر داو طلبانه مديريت كنند . اي كاش ..
الله اکبر....
درود و رحمت خدای کریم بر این مرد بزرگ، چشام پر اشک شد.
همیشه اعتقاد داشتم هنوزم هستند از این دست افراد بزرگ... الان خوشحالم که اعتقادم بیجا نبوده...

خدا به این مرد بزرگ و خانوادش سلامتی بده. عجب کاری کرده... اجرکم عندالله
امیدوارم هر چه زودتر این دختر معصوم حالش خوب بشه و خداوند هم اون خیر عزیز رو سلامت بداره و و100 برابر خیراتش رو در دنیا و اخرت بهش عطا کنه.
به امید سخی شدن همه مردم کشورمون مانند اقای دولتشاهی
خدا خیرش بده. انشاالله حاجاتش برآورده بشه.
خدا خیرتون بده
احسنت.خداخيرشان بدهد .اميد واريم براي كساني كه از نظر مالي وسعشان ميرسد الگو باشند كه بخدا اجرش را در همين دنيا خواهند گرفت.
زخم از او نشتر از او درمان از او.....
خدا حفظشون کنه
تشکر آقای دولتشاهی . خدا ان شاا... بهشت نصیبت کند و پاداش تمام کار های خوبت را فقط و فقط خدا می تواند بدهد.
خدا پشت و پناه همه ادمای خیر...
خوشا به سعادت آقای دولتشاهی که این چنین مال خود را در راه خدا هزینه می کند و بی شک عوض آن را هم در این دنیا و هم در آخرت خواهد دید.
درود خداوند بر اینگونه انسانهای خدا دوست
دمت گرم
آفرین به این انسان بزرگ که وقتی میبینه یه همنوعش به سختی زندگی میکنه بر خودش وظیفه میدونه به هر شکلی بهش کمک کنه. زنده باشی بزرگوار. خدا پشت و پناهت.
انشاله هیچ کودکی مریض نشه.. دست این خیر درد نکنه ..
از اطلاع رسانی تابناک متشکریم خواهشمند است درصورت امکان شمار حسابی جهت کمک به این دختر عزیز در روزنامه تابناک بزارید. خواهشا اگه امکان داره شماره حساب بنام دختر یا پدر با ذکر مشخصات حساب بانکی باشد
چی میتونم بگم؟ درود به تو دولتشاهی!
رضایت خدا مهم است که آقای دولتشاهی به دست آورده است.انشا‌ءالله عاقبت به خیر شود و بانیان بیماری کودک بی گناه را هم به خدا واگذار می‌کنم.
زنده باد آقای دولت شاهی عزیز .
پهلوانان نمیمیرند
خداوند خیر و برکت بدهد به ایشان

مایه تاسف است برای دولت و نظام اسلامی ما که حداقل پوششی را برای این موارد ندارد

بیت المال کجا می رود؟!
دست مریزاد
خدایا شکرت که هنوز توی مملکتم یه همچین انسانهایی پیدا میشن
خدا به آقای دولتشاهی عوض بدهد. اما سهم دولت جه می شود ؟ اگر آمپول بدون تست حساسیت زده شده باید دولت تاوانش رو بپردازد.
خدارو شکر. چقدر خوب
خدا خیرش بده، ولی خدا ... مسببین فلج شدن این طفل معصوم رو که نعمت راه رفتن ازش گرفتن نیامرزه...
خدا به حق این ماه عزیز خدا این خیر را اچر بده و در اخرت جدم امام حسین شفاعتش بده
خدا ایشاا... خیرش بده
افرین بر همت این افراد .
الهی ثروتت هزار هزار هزار برابر بشه . زنده سلامت باشی .
یعنی آخرش هم مقامات منطقه کاری نکردند؟
لذت واقعی داشتن ثروت. خدا به همه ثروتمندان نصیب نماید.
خداوند پدر و مادر آقای دولتشاهی را اگر در قید حیات هستند سلامت و تندرست بدارد. و اگر در قید حیات نیستند ، ببخشد و بیامرزد.
هموطن عزیز اقای دولتشاهی ، انشالله خدا بشما و خانواده عزیزت سلامتی و دلخوشی بده که خانواده ای را شاد کردی .
درود بر دولتشاهي عزيز
درود به شرفت مرد.
خدا به ایشون خیر بده. و انشاء الله از ایشون قبول کنه این کمک خداپسندانه رو. و کمک پنهانی بهتر از کمک در آشکارا هست. و بعضی (فقط بعضی) از کمکهایی که با پوشش رسانه ای همراه میشه نوعی سرمایه گذاری شخصی است.
انشالله مردم در این باره هشیار باشن.
خداوند خیرش دهد . خدا را شکر که هنوز هم در این دنیای مرد مردان مردی چون آقای دولتشاهی وجود دارند .
برای کیانا کوچولو هم آرزوی شفا مینمایم . یا علی اصغر امام حسین تو را دستان قلم شده عمویت عباس همه مریضها را شفا بده
انشالله خداوند به این خیر 100 برابر پاداش خواهد داد و اجرش محفوظ است. اما اگر این خیر نبود وزارت بهداشت ما و سازمان های عریض و طویل بیمه و کمیته امداد و ....... کجا هستند. حتما باید یک نفر انقدر از زجر بسوزد که برود در خیابان چادر بزند تا کسی برای کمک بیاید ؟
خدا را شکر که هنوز عطر خوش انسانیت به مشام می رسد
تو این کشور چیزی به اسم بیمه وجود داره؟!!
از این خبر خیر خیلی خیلی خوشحال شدم

مسئولین یاد بگیرند

کار خوبی کردید که اسم اقای خیر را نوشتید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی