بازدید 21461
۸

ادعای پسردایی کریمی از نفوذش در پرسپولیس

پسر دایی علی کریمی همان فردی است که چند روز پیش نوشتند، به دستور برانکو از حضور در هتل بازیکنان پرسپولیس منع شده است. در آن گزارش ادعا شده بود که او به راحتی وارد رختکن تیم و اتاق بازیکنان در هتل می شود، با آنها عکس می گیرد و این عکسها را در اینستاگرامش منتشر می کند.
کد خبر: ۵۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 24 October 2015

 به گزارش تابناک ورزشی، پسر دایی علی کریمی می گوید حضور او در کنار تیم پرسپولیس باعث شده که رفاقت بین بازیکنان این تیم بیشتر شود. او حتی ادعا کرده که چند بازیکن تیم مانند امید عالیشاه هم به اصرار او قراردادشان را تمدید کرده اند.
 به نوشته شفقنا، شهروز پاشاکی، پسر دایی علی کریمی همان فردی است که چند روز پیش یک روزنامه ورزشی نوشته بود که به دستور برانکو از حضور در هتل بازیکنان پرسپولیس منع شده است. در آن گزارش ادعا شده بود که او به راحتی وارد رختکن تیم و اتاق بازیکنان در هتل می شود، با آنها عکس می گیرد و این عکسها را در اینستاگرامش منتشر می کند.
طبق ادعای نویسنده آن گزارش، حضور این فرد کنار پرسپولیسی ها در حالی که مسوولیتی در باشگاه ندارد، بدون رضایت علی کریمی است.
ادعای پسردایی کریمی از نفوذش در پرسپولیس
شهروز پاشاکی، در واکنش به آن گزارش عکسی منتشر کرد که او را سر میز غذای پرسپولیسی ها در مشهد( قبل یا بعد از بازی با سیاه جامگان) نشان می داد. ظاهرا او می خواست با انتشار آن عکس، شایعه مخالفت برانکو با حضورش کنار تیم را رد کند. پاشاکی در تازه ترین پستش در اینستاگرام توضیحات بیشتری درباره نقشش در پرسپولیس داده است:” متاسفم برای همه اونهایی که فقط بلدن آدمو قضاوت کنن، البته اینا همونایی هستن که هادی{نوروزی} رو فحش می دادن. آهای کسایی که میایین فحش میدین و میگین من حاشیه تیم هستم، برید از هادی که نه، اون دیگه پیش ما نیست، برید از امید عالیشاه و رضا نور{محمدی} بپرسید کی راضی تون کرد بدون پول قرارداد ببندید. برید ببینید چرا تو این دو سال اخیر چقدر رفاقت بین بچه ها زیاد شده. مگه میشه دو تا هم پستی عین محسن {بنگر} و رضا {نورمحمدی} این قدر با هم صمیمی باشند؟ یا بقیه رفاقتها که تو عکسها مشخصه. قبل از این بچه ها حتی با زور با هم دیگه سلام علیک می کردن. از پرسپولیس هم من تا حالایه آب معدنی هم نخوردم که هیچ، خرج هم کردم. به خاطر عشقم به این پیراهن بوده. در ضمن من به وسیله پسر عمه ام، علی کریمی، با بچه ها دوست نشدم و به ایشون هیچ ارتباطی پیدا نمی کنه. امیدوارم جواب همه سوالاتون رو گرفته باشید و الکی به قاضی نرید ولی باز هم احساس کنم برای تیم سودی ندارم، کنار می کشم تا برای تیم محبوبم حاشیه به وجود نیاد. به یاد 24 ابدی”
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
شبیه خود علی کریمیه
خاک تو سر برانکو که اجازه میده کسی که مسئولیت نداره بشینه سر میز غذای پرسپولیس
مثل پسر عمت همش حاشیه ای ، ول کنین فوتبالو.
اون که رفت میراثشو گذاشته واسهرخراب کردن تیم
عجب مارمولکی این دیگه هست شما تو هتل و تو اتاق بازیکنان چه فعالیتی انجام میدی که کمک به تیم باشه؟
این پسر دایی علی کریمی هستش. همون دایی که چندین ساله از هر فرصتی برای ضربه زدن به پدر و مادر علی کریمی استفاده میکنه. خیلی باید رو داشته باشه که خودشو فامیل علی کریمی میدونه.
الکی الکی گندش نکنید، تابناک از سایت شما بعید بود که به افراد معمولی و حواشی بپردازی!!!!!
اگه واست سودی نداشت که نمیرفتی .قیافشو نگاه تورو خدا .تو هم بوی پول به دماغت خورده .تورو خدا یکی اینو جمع کنه.با اون صورته..
آدمهایی مثل این از خدا میخواهند هر روز یه حاشیه یا اتفاق بد برای تیم بیفته و یا خدای نکرده هر روز یکی بمیره و بیان جلوی دوربین و کنار بازیکنان تیم لبخند بزنن و عکس بگیرن. روز تشییع جنازه مرحوم هادی نوروزی یکی نیست برگرده به این بگه وقتی هادی خودش چندتا برادر و برادر زن داره، به تو چه ربطی داره که زیر بغل زن هادی نوروزی رو میگیری تا خودتو نشون بدی. خانمش که بنده خدا روز تشییع جنازه اصلا حواسش به هیچ چیز نبود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی