بازدید 5494

حضور نویدکیا در تمرین امروز سپاهان+ عکس

کد خبر: ۵۳۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 15 October 2015

سایت باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری از تمرینات عصر امروز این تیم از بازگشت محرم نویدکیا به برنامه تمرینی تیم خبر داد. نکته جالب این است که خبری از حسین فرکی یا مدبرعامل باشگاه در این تصاویر مخابره شده، دیده نمی شود. پیش از این گفته شده بود قرار است کاپیتان زردها در تمرین روز جمعه شرکت کند که این موضوع امروز عملی شد.

حضور نویدکیا در تمرین امروز سپاهان+ عکس

حضور نویدکیا در تمرین امروز سپاهان+ عکس

حضور نویدکیا در تمرین امروز سپاهان+ عکس

به گزارش تابناک ورزشی، نویدکیا هفته گذشته با انتشار بیانیه رسمی که ابهامات زیادی به همراه داشت، از تیم سپاهان خداحافظی کرد و از هواداران خواست به حمایت خود ادامه بدهند. یکی دو روز بعد ازانتشاراین بیانیه تمرینات تیم سپاهان تحت‌الشعاع بیانیه محرم قرار داشت. عصر چهارشنبه در پایگاه‌های هواداری سپاهان خبری مبنی بر بازگشت محرم به تمرینات این تیم منتشر شد که براساس این خبر برخی از بازیکنان سپاهان قرار است به سراغ محرم رفته و همراه وی به تمرین این تیم در آستانه دیدار با تیم سیاه‌جامگان بروند.

طبق اعلام سایت باشگاه سپاهان محرم نویدکیا امروز پنجشنبه ساعت 15:15 در مجموعه فردوس به تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه ملحق شد و به تمرین پرداخت.وی با حضور در محل تمرینات مورد استقبال کادرفنی، مسئولان و بازیکنان سپاهان و نیز هواداران حاضر در مجموعه فردوس قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر