بازدید 4776

مادر قطبی بیمار است/ سرمربی بدون تیم، هوای وطن کرده!

سرمربی سابق پرسپولیس مشکلی مشابه با مشکل مالیاتی برانکو دارد که در صورت حضور در ایران ممنوع الخروج می شود. البته مشکل برانکو را نژاد فلاح حل کرد اما قطبی همچنان از این بابت درگیر است. از سوی دیگر ظاهرا مادر سرمربی سابق تیم ملی مریض احوال است و او دوباره هوای وطن به سرش زده.
کد خبر: ۵۳۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 14 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، افشین قطبی بعد از جام ملت های آسیا 2011 به دلیل مشکلات مالیاتی دیگر به ایران برنگشت. مالیات این مربی مربوط به دوران حضورش در پرسپولیس است و سرمربی سابق سرخپوشان اعتقاد دارد، باشگاه باید مالیاتش را بپردازد. از سوی دیگر پرسپولیسی ها بارها گفته اند مالیات برعهده خود قطبی است. این پرونده 4 سال است مسکوت باقی مانده و اتفاق جدیدی رخ نداده است.
 
مادر قطبی بیمار است/ افشین خان هوای وطن به سرش زده!

قطبی حدود یکماه قبل در مصاحبه ای مفصل درباره ماجرای مالیاتش هم اظهار نظر کرد. او این جملات را بر زبان آورد: «می‌توانم به فیفا شکایت کنم اما بعدا جواب هواداران را چه بدهم؟ من نمی‌خواهم در این شرایط مشکلی بر مشکلات پرسپولیس اضافه کنم .مادرم بیمار است و آرزو دارد که مرا ببیند. اگر اتفاقی برای او بیفتد و من او را نبینم، هیچ‌کس را نخواهم بخشید.»
 حالا چند روزی است مادر افشین قطبی در بستر بیماری است و حال و روز خوشی ندارد. در این شرایط او به صورت تلفنی با مادرش ارتباط دارد اما دوست دارد به ایران برگردد و از نزدیک مادرش را ببیند.
قطبی که مسئولان پرسپولیس را تهدید کرده بود اگربرای مادرش اتفاقی بیفتد، دیگر هر کاری لازم باشد می کند، ظاهرا صبرش تمام شده و قصد دارد به فیفا شکایت کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی