بازدید 24330
۲

پرسه های خواندنی در شبکه های اجتماعی

ماشالا بازار شایعه پراکنی هم که داغ داغه و هر از گاهی باعث می شه گوشی مون بسوزه! همونطور که چند روز پیش یه خبری در این گروه های اجتماعی پخش شد، خیلیا شروع کردن به کَندن یه قطعه جاسوسی از پشت باطری موبایل هاشون کردن و بعد دیدن که اون چیزی نبود جز NFC گوشی! (شایعات + )
کد خبر: ۵۳۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 14 October 2015
جالبناک: پرسه های خواندنی در شبکه های اجتماعی  درد نوشته: شبکه های اجتماعی؛ خوب یا بد؟

... و بالاخره! رسیدیم به عصری که تکنولوژی، قبل از فرهنگش در خونمون رو زد و والدین هایی که قبل از وضع حمل، یه تبلت برای فرزند آینده شون خریدن.

چشم باز کردیم دیدیم محاصره شدیم بین وایبر، تلگرام، لاین، واتس آپ و...البته این سرویس ها خیلی هم مفید و عالی هستن ولی اینکه چه نوع استفاده ازشون بشه اینه که جای بحث داره.
در چند گروهی که دعوت شده بودم اکثر نوشته ها، مطالبی بودند که جز موج منفی و ایجاد ناراحتی نتیجه دیگه ای نداشتند و وقتی لب بر اعتراض گشودم، پاسخ هایی دریافت کردم که " مگه چشه!؟ " و "بووووووق"

خوب، در هفته اخیر تصمیم گرفتم، فعالیت های شبکه های اجتماعی مختلف رو زیر نظر بگیرم و نوشته ای در این باره بنویسم باشد که رستگار شویم.

خوب حالا بریم ببینیم در شبکه های اجتماعی چه می گذرد:

درد نوشته: شبکه های اجتماعی؛ خوب یا بد؟

چه تحلیلی می تونین از این عکس داشته باشید!؟ که چی؟! آخه این نوشته چه چیز مثبتی جز ناراحتی خودمون و اطرافیانمون میتونه داشته باشه؟ "خودم > تو تابوت "! چرا!؟ دوست دارن بقیه با دید ترحم بهشون نگاه کنن؟ چه اطلاعات مفیدی بهمون انتقال میده؟
....
ترویج شایعه

ماشالا بازار شایعه پراکنی هم که داغ داغه و هر از گاهی باعث می شه گوشی مون بسوزه!
همونطور که چند روز پیش یه خبری در این گروه های اجتماعی پخش شد، خیلیا شروع کردن به کَندن یه قطعه جاسوسی از پشت باطری موبایل هاشون کردن و بعد دیدن که اون چیزی نبود جز NFC گوشی! (شایعات + )
و یا شایعاتی که با سرعت نور پخش می شن و چه خطراتی می تونن به جامعه بزنن! که اینم فراموش نکنیم ما در انتشار شایعات بی تأثیر نیستیم!

ادامه دارد...

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
الان بیشتر مردم نا امید هستن هیچکس امیدی به زندگی نداره خیلی هم خوب گفته
خب راس می گه. وقتی مُردی اغلب پاست می دارن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست