بازدید 12946

اعجوبه های 94 آپارات معرفی شدند

مسابقه اعجوبه‌های ایرانی که برای دومین سال متوالی توسط آپارات برگزار ‌شد، 10 مهر ماه به کار خود پایان داد و مراسم اختتامیه این مسابقات پنجشنبه 16 مهرماه در سالن ایوان شمس برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 11 October 2015
مسابقه اعجوبه‌های ایرانی که برای دومین سال متوالی توسط آپارات برگزار ‌شد، 10 مهر ماه به کار خود پایان داد و مراسم اختتامیه این مسابقات پنجشنبه 16 مهرماه در سالن ایوان شمس برگزار شد. 

احتمالا برای شما اتفاق افتاده است که در فامیل یا آشنایان خود افرادی با توانایی های خاص داشته‌اید، معمولا این افراد مستعد در همان گروه کوچک شناخته می‌شوند اما فرصت بروز استعداد خود را به دلیل محدودیت های مختلف بدست نمی‌آورند. به همین دلیل اخیرا مسابقات استعدادیابی با هدف کشف استعدادهای ناشناخته برگزار می‌شود تا این افراد فرصتی برای بروز استعداد خود داشته باشند.

در ایران نیز دو سال است که به منظور کشف و بروز استعداد این دسته از افراد، مسابقه استعدادیابی برگزار می‌شود. سایت آپارات که برگزار کننده این مسابقه در ایران است بستری را فراهم کرده تا علاقه‌مندان تنها با ارسال یک ویدیو از هر جایی بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه در 5 بخش بازیگری، ورزشی، خوانندگی پاپ و سنتی و استعداد عجیب برگزار و به برندگان هدایای نفیسی اهدا شد. داوری این مسابقه را کمال تبریزی برای بازیگری، حسام الدین سراج برای خوانندگی سنتی، روزبه نعمت الهی برای خوانندگی پاپ، مزدک میرزایی برای استعداد ورزشی، مهدی صفایی برای ورزش رزمی و رضا رشیدپور برای استعداد عجیب به عهده داشتند. 

این مسابقات از 21 مرداد آغاز و قرار بود در 21 شهریور به کار خود پایان دهد که به علت استقبال زیاد و درخواست کاربران تا 10 مهر ماه تمدید شد. آپارات با برگزاری این مسابقه فرصت برابری برای همه علاقه‌مندان ایجاد کرد تا بتوانند استعداد خود را به معرض نمایش بگذارند.

در خلال این مسابقه مجموعا 3097 ویدئو برای آپارات ارسال شد که این آمار نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشت. این ویدئوها توسط داوران هر بخش بررسی و ویدئوهای برتر انتخاب شد. در هر رشته نیز یک ویدئو با آرای مردمی انتخاب و از برنده این بخش نیز تقدیر به عمل آمد.

رضا رشیدپور اجرای این برنامه را به عهده داشت و این مراسم با حضور جمعی از شرکت کنندگان و برندگان، مدیران شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم از برندگان اول تا سوم و یک برنده مردمی در هر رشته تقدیر و جوایز ارزنده ای به آنها اهدا شد. 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل