بازدید 3838
۱
بازتاب

آیا اتفاقات داوری لیگ مهندسی شده است؟ / پاسخ تاج: نمی دانم!

کد خبر: ۵۳۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸ 29 September 2015

رئیس سازمان لیگ در تازه ترین گفت وگوی رسانه ای خود که اکثر سوال هایش درباره داوری لیگ پانزدهم بود، به نحوی حرف زد که شائبه هایی برای اهالی فوتبال برمی انگیزد.

به گزارش تابناک ورزشی، اینکه رییس سلزمان لیگ در مواجهه با پرسش های جدی این روزهای فوتبال ایران به صراحت و محکم پاسخی ارایه نمی دهد و از برخی مسایل مثل غیرعادی بودن اشتباهات داوران را رد نمی کند، خودش یک نقطه ابهام بزرگ ایجاد می کند. اینکه نایب رییس فدراسیون هنوز نسبت به طبیعی بودن این خطاها مردد و مشکوک است.

«برای لیگ برتر فوتبال ایران بد است که برخی تیم‌ها از اشتباهات داوری ضرر کنند و برخی تیم‌‌ها سود ببرند.» این جمله تاج نشان می دهد زیان پرسپولیس از قضاوت ها و بهره گیری تیم رقیبش یعنی استقلال از داوری ها در راس فدراسیون پذیرفته شده است.

مهدی تاج در مورد جلسه مستقیمش با علی کفاشیان درفدراسیون فوتبال گفت:‌در جلسه در مورد مباحث و مسائل داوری صحبت کردیم و قرار شد که همچنان از داوران حمایت قاطع شود. البته داوران هم باید اشتباهات تاثیرگذار خود را بپذیرند زیرا برخی از تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند و برخی سود برده‌اند و این برای لیگ برتر بد است که چنین شرایطی رقم بخورد.

وی افزود: داوران با استرس و فشار روانی زیادی وارد مسابقه می‌شوند و این مسئله روی کار قضاوت آنها تاثیر می‌گذارد. مثلا محسن ترکی چه گناهی کرده که باید در ورزشگاه ناسزا بشنود؟ جز آنکه داوری منصفانه انجام داده است. ما تصمیم گرفتیم جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت رئیسه و تمامی داوران برگزار کنیم و علی کفاشیان با برگزاری این جلسه موافقت کرده اما زمان آن هنوز مشخص نیست. ولی در تعطیلات 20 روزه لیگ این جلسه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه شائبه ایجاد شده که آیا اشتباهات داوران مهندسی شده است یا خیر؟ پاسخ عجیب و غیر منتظره ای داده و گفته: من این مسئله را نمی‌دانم(!)

این درحالیست که قاعدتا باید پاسخ، منفی و تکذیب شائبه ها باشد. به نظر می رسد تاج همچنان بر سر موضع خود در جلسه مدیران فدراسیون با وزیر ورزش در مجلس ایستاده و مهره معرفی شده از سوی گودرزی را مسوول این وضع می داند. لازم به ذکر است که در سیستم جدید، شخص دبیرکل فدراسیون یعنی اسدی مسوول داوران محسوب می شود.

مهدی تاج در مورد اینکه علی کفاشیان صحبت از باند اصفهانی را شوخی عنوان کرده و با اصلاح آن حرفها گفته که تاج از معتمدترین افراد من در فدراسیون است، گفت: من می‌پذیرم که کفاشیان شوخی کرده و این مسئله طنز بوده و اکنون هم روابط خوبی با کفاشیان داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما سپاهانیم حالا حالا قهرمانیم خخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار