بازدید 12846

آیا بیگانگان فضایی وجود دارند؟

از زمان آغاز ماموریت کپلر در سال 2009، دانشمندان دریافته اند که میلیون ها سیاره به دور ستاره خود در حال گردش هستند. اما این یافته ها به ارائه پاسخ درباره یکی از بزرگترین پرسش های نوع بشر یعنی «چرا کسی تاکنون با ما تماسی برقرار نکرده است؟» کمکی نکرده است.
کد خبر: ۵۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 26 September 2015
به گفته یکی از دانشمندان مطرح ناسا که پژوهش های وی منجر به کشف سیارات جدید شده است هیچ نشانه ای از حیات فرازمینی و بیگانگان وجود ندارد و ما احتمالا در کهکشان خود تنها هستیم. به گفته «ویلیام بروکی»، پژوهشگر ارشد ماموریت کپلر ناسا، نشانه های موجود به فقدان حیات در خارج از جهان ما اشاره دارند.

به گزارش عصرایران، از زمان آغاز ماموریت کپلر در سال 2009، دانشمندان دریافته اند که میلیون ها سیاره به دور ستاره خود در حال گردش هستند. اما این یافته ها به ارائه پاسخ درباره یکی از بزرگترین پرسش های نوع بشر یعنی "چرا کسی تاکنون با ما تماسی برقرار نکرده است؟" کمکی نکرده است.

ویلیام بروکی که فعالیت خود را از سال 1962 در ناسا آغاز کرده است، پنج شنبه گذشته جایزه شاو در ستاره شناسی را برای فعالیت در ماموریت کپلر که به کشف بیش از یک هزار سیاره تایید شده و 3,600 نامزد سیاره ای خارج از منظومه شمسی منجر شده است، دریافت کرد. این جایزه معتبر به افرادی که به پیشرفت های مهم در پژوهش های دانشگاهی و علمی دست یافته اند و یافته های آنها تاثیر عمیقی بر حوزه فعالیت خود به همراه داشته است، اعطا می شود.

بروکی که در طراحی سپر حرارتی محافظ فضانوردانی که در سال 1962 روی ماه فرود آمدند نقش داشته است، قصد دارد 100 هزار دلار از جایزه خود را برای مقابله با تغییرات اقلیمی هزینه کرده و بخش دیگری از آن را به بنیاد ALS اهدا کند.

ویلیام بروکی بخش بزرگی از زندگی کاری خود را صرف جستجو و یافتن دنیاهای دیگر کرده است و در این مسیر آن چه متوجه شده اهمیت حفاظت از کره زمین بوده است. به گفته وی، ما می توانیم دنیاهای دیگر را شناسایی کنیم اما نمی توانیم به آنها سفر کنیم. آینده ما در کره زمین رقم خواهد خورد و باید تلاش های خود را در راستای حصول اطمینان از سلامت آب و هوای آن برای سکونت انسان بیش از پیش افزایش دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۳
خودتونو نکشید.
جز زمین جای دیگه برای زندگی نیست.

فقط آدم باشید
قطعا" وجود دارند این همه اشیا< پرنده از زمانی که حتی بالن هم اختراع نشده بود درزمین دیده شده ومن یکی مطمئن هستم
اگه هستن باید مدیریتشون کنیم
پاسخ ها
مجید عباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
خیلی باحال گفتی.خندیدم حسابی به خدا.
اینها زیاد فیلم نگاه میکنن، که از روی یک نقطه میخوان همه چیز را بگن! البته فیلم هم زیاد بازی میکنن
درقرآن آمده که موجودات آسمانها و زمین...
اما هرجای جهان که موجود زنده باشد تابع قوانین جهان مادی است و بعید است که فاصله طولانی و مرگ اجازه دهد موجودی از جای دیگر به زمین بیاید و حدس اینجانب زندگی گیاهی و جانوری در سیارات دور است و انسان فقط روی زمین زندگی می کند. البته در قرآن از موجود مادی و هوشمندی به نام جن (به معنی پنهان) سخن گفته شده که قادر به سفر بین سیاره ای است که اطلاعات علمی زیادی راجع به این موجود هوشمند نیست اما شایعات راجع به آن زیاد است.
در حالی که ما هنوز حتی تا مریخ هم نتوانسته ایم برویم چطور می توانیم باقطعیت بگوییم در منظومه ها وکهکشانهای اطراف ما حیات وجود ندارد؟
پاسخ ها
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
دستمون گفت بايد مديريتشون كنيم !!!!مثل مديريت جهاني !!!!! كه بعضيا !!!!!
هزاران مدرک و حتی پشقاب های پرنده و موجودات فضایی در اختیار دولت امریکاست مخصوصا منطقه 51 صحرای نوادا مرکز پایگاه فرود و ملاقات با موجودات هوشمند است جریان مزرعه رازول نیومکزیکو خود یکی از این شواهداست:سفینه ای که متعلق به سیاره زمین نبود.مامور سیا بعد از 65 سال درباره بشقاب پرنده راسل می گوید.

جعبه اطلاعات شامل عکسی است که می گوید راسول یک بشقاب پرنده واقعی بوده است.
Chase Brandon worked for the CIA for 35 years, and has overseen covert operations in 70 countries Chase Brandon worked for the CIA for 35 years, and has overseen covert operations in 70 countries

گزارش توسط مامور کهنه کار سیا

اطلاعات در ‹The Vaul› در زیر مقر سازمان سیا در لانگلی پنهان شده است.

یکی از کهنه کار ترین ماموران سیا پس از 65 سال اطلاعات مخفی سازمان سیا را از بشقاب پرنده ای که به ظاهر هیچ وقت یافت نشده بود فاش می سازد.او می گوید این اتفاق واقعا افتاده است.

نظریه پردازان توطئه بر این باورند که اجساد بیگانگانی که از داخل دیسک های سقوط کرده کشف شده اند ساخته تکنولوژی های زمینی هستند.

چیس براندون،که 25 سال است با سرویس مخفی همکاری می کرده است گفته است که اطلاعات در طاق مخفی در درون مقر سازمان در لانگلی پنهان است.

آن در یک منطقه طاقی شکل بود یک جعبه که واقعا چشمان من را مبهوت خود کرد.و راسل بعد از دیدن انچه در جعبه قرار داده شده بود گفت خدای من راسول واقعا اتفاق افتاده است.

The truth is out there? The U.S. Air Force released this 1972 photo of a Viking space probe as part of its report on the so called 'Roswell Incident' of 1947.
حقیقتی که اتفاق افتاده است چیست نیروی هوایی آمریکا در سال 1974 این عکس را بعنوان بخشی از کاوشگر فضایی وایکینگ خود معرفی کرد اما ای عکس در سال 1947 از حادثه راسل گرفته شده است.

CIA headquarters at Langley, Virginia: Chase Brandon claims to have seen a secret room in which the 'truth' about the Roswell incident is kept

مقر سازمان سیا در لانگلی، ویرجینیا: چیس براندون ادعا می کند که یک اتاق مخفی وجود دارد که در آن «حقیقت» در مورد حادثه راسول نگه داشته است

آن یک بالون هوایی نبود آن چیزی بود که برای اولین بار گزارش داده شده بودچیس براندون، عامل سیا که 35 سال در سرویس خدمت کرده بود به این موضوع اشاره کرد.آن سفینه ای بود که متعلق به این سیاره نبود

براندون در سالگرد 65 از حادثه راسول سخن می گوید او می گوید که شواهد مستقیمی از ملاقات ماموران امنیتی سیا با بیگانگان فضایی در صحرای لانگلی دارد .
برای بیست و پنج سال براندون در آژانس خدمات مخفی نخبگان به عنوان مامور مخفی، پنهان عملیات انجام تکالیف خارجی که شامل تروریسم بین المللی، ضد شورش، جهانی قاچاق مواد مخدر و قاچاق سلاح خدمت کرده است.

مقامات امنیتی آن روز در مصاحبه ای اعلام کرده بودند که شایعات بسیاری در مورد دیسکهای پرنده به واقعیت تبدیل شده است.شب گذشته هنگامی که افسران اطلاعاتی گروه ۵۰۹ هوایی هشتم با آنها برخورد کردند راسول به اندازه ای خوش شانسی آورد که توانست در مورد آنها اطلاعاتی جمع آوری کند.

با این حال ۲۴ ساعت بعد اطلاعات منتشر شده تکذیب شد و اعلام شد که جسم دیده شده فقط مربوط به بالنی است که بر فراز مزرعه ای در حال حرکت بوده است و سقوط کرد جالب این است که افکار عمومی نیز به سرعت این مساله را قبول کردند.

براندون از جمله اشخاصی است که در برابر این مساله یک علامت سوال می گذارد.او نویسنده چندین کتاب است وی می گوید آن چیزی که توسط سیا در جعبه نگهداری می شود به تمامی سوالات جواب خواهد داد.

اتاقی تحت عنوان The Vaul در اداره اطلاعات لانگلی وجود دارد که تمامی اسناد این حادثه از جمله عکس و فیلم و .. را نگهداری می کند.

بعد از حادثه راسول در سال ۱۹۴۷ بیگانگانی که در صحرای نیومکزیکو یافت شده بودند با پوشش مقامات آمریکایی مورد کالبدشکافی قرار گرفتند.

اما آن مطلقا هیچ ارزشی برای من که قبل از آن به این موضوع معتقد بودم نداشت.و به نظر من بسیاری از مردم می دانستند چه اتفاقی افتاده است.در اوایل به نظر می رسید که داستان های سقوط بالن ها جوابهایی بود که مقامات آمریکایی در مقابل مشاهدات یوفو ها منتشر می کردند.

یکی از یاداشت هایی که موضوع نیومکزیکو را می توانست اثبات کند در سال ۱۹۵۰ توسط FBI منتشر شد این یکی از هزاران فایلی بود که در آن اتاق مخصوص نگه داری می شد.

در این یاداشت اشاره می شود که اطلاعاتی توسط یکی از پژوهشگران نیروی هوایی به رئیس هتل گفته شده است از جمله او در وصف سفینه های بیگانه گفته است که دایره های متحد المرکز بزرگی با راس بزرگ و قطر 50 فوت هستند و سه جسد یافت شده بدن ها و سرهایی شبیه به انسان با قد سه متر داشته اند.و لباس آنها از جنس نوعی پارچه فلزی بوده است.

ستوان ستوان والتر هات مدیر روابط عمومی این پایگاه در سال ۱۹۴۷ فردی که تعدادی از مدارک سقوط جسم فضایی را در سال ۱۹۴۷ به دستور فرمانده پایگاه در مطبوعات منتشر کرد.

او در سال ۲۰۰۶ در گذشت ولی تعدادی از مدارک را پس از مرگش انتشار داد بنا بر این مدارک جسم سقوط کرده توسط ارتش نگهداری می شود.همچنین او گفته است که اجساد بیگانگان را نیز دیده است.همچنین او نوشت در جلسه سری که بین متخصصان چندین کشور برگزار شد قطعاتی از سفینه به حاضرین برای شناسایی داده شد اما هیچکس قادر به شناسایی ماهیت فلز آن نبود.همچنین او می گوید ماهها بعد از آن تصادف و سقوط پرسنل ارتش مشغول پاکسازی منطقه بودند.
بگردید دنبال روایتی که از امیرالمونین علی (ع) در خصوص زندگی در ستارگان و زمان های قبل و بعد از ما از ایشان سئوال شده است.
بيگانگان فضايي يك بلوف مسخره و رمانتيك براي آدم هايي است كه وقتي نمي تونن چيزي رو روي زمين پيدا كنن توي كرات ديگه دنبالش مي گردند!
مضحك ترين تئوري عالم بشريت! كه هر چقدر هم تلاش كنن فقط يك عده احمق مي تونن باورش كنن كه بايد ضريب هوشيشون زير حد معمول باشه!
آدم فضايي كه فقط تخيلات آدميزاد بهش شبيه! يك مشت آدم نماي شبيه اسكلت و جك و جونور اونهم از نوع لخت و عريان!!!!!!!!
چيزي فوق مضحك و خنده دار! فيلم هايي شبه مستند با جلوه هاي ويژه!!!!!!!!!!!!!!!
شبيه اسكلت هاي از توي گور بلند شده! جنازه دراكولا بعد از پوسيدگي 100 قرن و خلاصه كه خودشونن!
اين ايده هاي مسخره به درد سازندگان مسخره اش مي خوره و بس!
تركيبي مضحك از خدايان اساطيري و افسانه اي قرون قبل از تمدن و مرده هاي از گور بلند شده و اينكه پيامبران الهي معظم خداوند (به واسطه تحريف حقيقت حضورشان) لابد با سفينه اومدن پايين و همه رو گذاشتن سر كار و .... و غيره و .... و شبه خفاش و روح هاي سرگردان و تركيبي از چهره هاي عنكبوت مادر مرده به همراه تمساح و هشت پا و پري دريايي و اژدهاهاي مارگونه و دايناسور ها و .... كه حتي به جرات مي توان گفت عوام فريبانه هم نيست!
آدم فضايي با لباسي كه به پوست قورباغه شبيه و چشماش هم مثل قورباغه قلمبه است! با هزار و يك ايده پردازي زميني ديگه كه ربطي به فضا نداره!
خنديديم! :)
به خصوص به تئوريسين هاي احمق فضايي! :)
بي زحمت آدما روي كره زمين مثل آدميزاد راه برن و رفتار كنن!
فضا و فضايي و يوفو و بيگانه و كوفت و زهر مار هم طلبشون! :)
خدا پدر شما را بيامرزد كه راست گفتي و مثل بعضي ها حرفهاي غير علمي براي بازار گرمي نگفتي
عزیزان مطمین باشید که غیر از ما در سیارات دیگر موجوداتی زندگی می نمایند و خود خدا در قران به این مسیله اشاره نموده است و هو الذی خلق السموات و الارض و بث فیهما من دابه او خدایی است که آسمانها و زمین را آفرید و در داخل آنها از هر جنبنده ای پراکنده است .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان