بازدید 4420

از جیب استقلال و پرسپولیس مازراتی پیامکی هدیه دادند!

کد خبر: ۵۳۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 25 September 2015

یک برنده خوش شانس توانست یک دستگاه مازراتی یک ونیم میلیاردی (به ادعای اهداکنندگان) را در قرعه کشی شرکت کنندگان پیش بینی پیامکی یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور ، ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل خبرآنلاین ، درحالی که استقلال و پرسپولیس غرق در بی پولی هستند ، آنها حتی نمی توانند از حداقل حقوق اولیه شان در درآمدزایی حرفه ای یعنی سامانه های پیامکی برای هواداران فوتبال استفاده انحصاری کنند. درحالی که بخشی از این حق را سازمان لیگ برتر طی قراردادی با سامانه ۶۰۹۰ برای خود کرده است ، این دو تیم نتوانستند قرارداد پیشین شان با شرکت فناپ را هم به پول تبدیل کنند.

از جیب استقلال و پرسپولیس مازراتی پیامکی هدیه دادند!

محمد رویانیان مدیر پیشین پرسپولیس می گوید از چندماهی که در دوران مدیریتش آن قرارداد اجرا می شد ، بیش از ۲۰ میلیارد تومان ، این سامانه درآمدزایی کرده بود اما با رفتنش تنها یک میلیارد تومان بین این دو تیم تقسیم شد. ادعایی که البته مسئولان شرکت فناپ و مجری طرح یعنی مظفری پور نه تائیدش می کند و نه تکذیب. او می گوید این طرح می توانست تا ماهی دو میلیارد یا حتی بیشتر برای این تیم ها درآمدزایی داشته باشد اما دو اتفاق این کارشان را خراب کرد. اول اینکه قراردادی میان سازمان لیگ و ۶۰۹۰ بسته شد و آنها مانع از فعالیت سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس شدند و مهمتر اینکه یکی از دو اپراتور اصلی اعلام کرد ترجیح می دهد خودش مستقیم در فوتبال فعالیت کند. همان سامانه ای که یکی از زیر مجموعه هایش به هواداری خوش شانس برای شرکت در مسابقه های پیامکی اش ، مازراتی داده است.

استقلال و پرسپولیس امسال حتی ریالی از این سامانه ها دریافت نکردند اما شرکت های وابسته به این پراتور توانستند به هواداران شان از سود این طرح ها ، مازراتی هدیه کنند. پولی که مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارند سهم آنهاست و بخشی از پول های تضییع شده فوتبال.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان