بازدید 4728
۱
اختصاصی

یک جنجال جدید دربازی پرسپولیس / سرمربی اخراجی قرمزها بیرون نرفت!

کد خبر: ۵۳۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 19 September 2015

این روزها از هرگوشه وکناری که خبری از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، با جنجال و حاشیه مرتبط می شود. بعد از پنالتی نادرستی که در بازی سایپا علیه سرخپوشان اعلام شد و وضغ این تیم در پایین جدول رده بندی را مستحکم کرد، خبری دیگری در تابناک مبنی بر درگیری خونین در بازی تیم امید این باشگاه مقابل تیم عقاب منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین گزارش جنجالی از تیم های پرسپولیس، دعوا ودرگیری در بازی دیروز نوجوانان این باشگاه مقابل تیم وحدت تهران در لیگ برترباشگاه های تهران است. این بازی که در زمین شماره دو شهید شیرودی تادقیقه 80 با شکست دو بر یک قرمزها مقابل تیم نه چندان مدعی وحدت پیش می رفت، با اخراج دروازه بان پرسپولیس به جنجال کشیده شد. در این دقیقه کمک داور بازی با زدن پرچم به داور بازی اطلاع داد که گلر قرمزها با کتف و شانه خود به صورت بازیکن حریف کوبیده... داور هم بدون مکث کارت قرمز را بیرون کشید.

با این اخراج رحیم یوسفی سرمربی اسم و رسم دار پرسپولیس که در دهه 60 عضوی از تیم رویایی پرسپولیس بود، دست به اعتراض شدید زد و بازی به جنجال کشیده شد. داور هم که شاهدان می گویند قضاوت بسیار ضعیف و پرانتقادی داشت، راهی جز اخراج سرمربی پرسپولیس نداشت و او را به بیرون زمین دعوت کرد اما رحیم یوسفی در اقدامی عجیب حاضر نمی شد از زمین خارج شود و در جای خود روی نیمکت جا خوش کرده بود!

داورها هم بعد از چنددقیقه به این نتیجه رسیدند که بازی را متوقف کرده و در وسط زمین، پایان مسابقه را اعلام کنند. وساطت کمک ها و چندتماشاگر در کنار والدین بازیکنان باعث شد یوسفی از تصمیمش منصرف شود. البته داور مسابقه سرمربی حریف را نیز بخاطر اعتراضاتش به سوت ها اخراج کرد و تیم وحدت را هم در این بازی ده نفره کرد!

گفتنی است نوجوانان پرسپولیس دقیقه 86 بازدن گل مساوی بازی را به تساوی کشاندند و از شکست تلخ گریختند. جالب اینکه جنجال و زدوخورد توام با خونریزی هفته گذشته پرسپوایس و عقاب در رده امیدها هم در همین زمین شماره دو شیرودی اتفاق افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلا داورها دیوار قرمزها را کوتاه دیدن هرچی اشتباه و تصمیم نادرست و تصمیم بدون دیدن خطا را سر این تیم خالی می کنند
اما با این وجود شما خودت را ناراحت نکن اصلا قصد قبلی نیست اشتباه است دیگه پیش میاد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس