بازدید 25262
۱

مأموریت ویژه رهبری به امام جمعه مشهد

آیت الله علم‌الهدی گفت: رهبري بر حسب دغدغه اي که نسبت به وضعيت خاص فرهنگي حاشيه شهر مشهد داشتند، به بنده دستور دادند اقدام کنم و ستاد ساماندهي فرهنگي حاشيه شهر تشکيل شد.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 14 September 2015
آیت الله علم‌الهدی گفت: رهبري بر حسب دغدغه اي که نسبت به وضعيت خاص فرهنگي حاشيه شهر مشهد داشتند، به بنده دستور دادند اقدام کنم و ستاد ساماندهي فرهنگي حاشيه شهر تشکيل شد.

به گزارش تابناک خراسان رضوی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع)، افزود: بنده کاري نکردم و فقط هماهنگي کردم؛ اصل کار را ديگر نهادها انجام دادند و رهبر معظم انقلاب نيز از اين ساماندهي و هماهنگي بسيار خشنود هستند و مکرر هم آرامش و خشنودي خود رابه ما ابلاغ کرده اند که مايه خشنودي ماست.
مأموریت ویژه رهبری به امام جمعه مشهد
امام جمعه مشهد تاکید کرد: رسیدگی به حاشیه شهر آن‌قدر برای رهبر معظم انقلاب مهم است که ایشان حتی در دوره‌ای که در بیمارستان بستری بودند، از من وضعیت رسیدگی به حاشیه شهر را جویا شدند.
وی بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید همچون دوره گذشته موضوعات مرتبط با حاشیه شهر با قوت دنبال شود

آیت الله علم‌الهدی افزود: بنده از خدمات اخیری که سردار احمدی در مسئله ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم سردار نظری نیز در این زمینه اقدامات موفقیت‌آمیزی انجام دهند.
خطیب جمعه مشهد افزود:بنده به‌عنوان یک طلبه از خدمات ارزشمند و ایثارگری‌های ایشان در جایگاه فرماندهی سپاه امام رضا(ع) تشکر می‌کنم. کارنامه فرماندهی و زحمات سردار احمدی در طی چند سال گذشته در منصب دربانی امام هشتم، کارنامه افتخار‌آفرین و پرفضیلت است و ما امیدواریم صرف نظر از مسائل اجتماعی در این دنیا به‌عنوان ذخیره‌ای برای آخرت وی قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش سردار احمدی در ختم قائله فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت‌های مدبرانه سردار احمدی در ختم قائله فتنه 88 بسیار بااهمیت بود و وی در رفع قائله فتنه بدون کوچک‌ترین هزینه اقدامات ارزنده‌ای انجام داد.

امام جمعه مشهد سپاه پاسداران را پایگاه اقتدار برای انجام مسئولیت طلبه‌ها عنوان کرد و افزود: نهاد مقدس سپاه یک تکیه‌گاه آرامش‌بخش برای طلبه‌هایی است که قصد خدمت به انقلاب را دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل