بازدید 16386
۱

ابراز تأسف خانه موسیقی از توهین به شجریان

هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه این هفته خود اهانت یک روزنامه به محمدرضا شجریان را غیرقابل قبول و تاسف بار دانست.
کد خبر: ۵۳۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 09 September 2015
هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه این هفته خود اهانت یک روزنامه به محمدرضا شجریان را غیرقابل قبول و تاسف بار دانست.

به گزارش سایت خانه موسیقی، هیات مدیره در جلسه این هفته خود اهانت یک روزنامه خاص به محمدرضا شجریان، استاد آواز و رئیس شورای عالی خانه را غیرقابل قبول توصیف کرد و با ابراز تاسف از مطالب منتشره در این روزنامه خواستار حفظ احترام و شان استادان و هنرمندان از سوی رسانه ها شد.

هیات مدیره در پیام خود با اشاره به نقش و خدمات بزرگ هنرمندان، بویژه استاد طراز اول و برجسته موسیقی ایران محمدرضا شجریان که حق بزرگی به گردن فرهنگ و هنر کشورداشته و در اعتلای موسیقی ملی ایران از هیچ کوششی دریغ نداشته چنین آورده است: حضور و فعالیت استاد شجریان و نقش و تاثیرات شگرف ایشان در حوزه موسیقی سنتی و ملی ایران چون خورشید می درخشد و نیاز به تعریف و توصیف ندارد.

استاد شجریان در بحبوحه انقلاب با مشارکت در ساخت سرودهای ملی و میهنی دوش به دوش مردم انقلابی ایران گام برداشت و با سرودهای ملی و میهنی که همگی جاودانه و ماندگار شده است نقش بزرگ و بی بدیلی را درآن مقطع تاریخی و در همه دوران‌ها ایفا کرده است.

ایشان در چندین دهه فعالیت ارزشمند خود بارها نشان داده است که در کنار مردم و برای مردم قدم بر می دارد و هیچگاه و در هیچ بزنگاهی به این مردم که همواره خود را خاک پای آنها دانسته پشت نکرده است و اساسا محبوبیت این استاد یگانه نیز به همین خصلت میهن پرستی و مردمی دوستی ایشان باز می گردد.

هیات مدیره خانه موسیقی با اشاره به اتهامات شرم آور این روزنامه تاکید کرده است که بستن اتهامات واهی که در هیچ دادگاهی در قوه قضائیه جمهوری اسلامی به اثبات نرسیده کاری دور از شان رسانه و فرهنگ والای ایرانی و اسلامی آن هم از سوی روزنامه منتسب به ولایت فقیه بوده و هست.

در پایان هیات مدیره با آرزوی سلامتی و بهبودی هرچه سریع تر برای رئیس شورای عالی از پزشکان و پرسنل دلسوز بیمارستان کسری، هنرمندان و مسئولان مختلف بویژه حسین فریدون،دستیار ویژه ریاست جمهوری، دکتر هاشمی وزیربهداشت،دکتر زالی رئیس نظام پزشکی و...که با عیادت از استاد شجریان بر طریق مهر و مودت بوده و در کنار استاد بودند سپاسگزاری کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۱
استاد شجریان در قلب مردم ایران جای دارد و با این حرفها وجهه خود را از دست نمیدهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر