بازدید 8709
۴

نامه گودرزی به فیروزآبادی درباره فوتبالیستها

کد خبر: ۵۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 08 September 2015
وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رییس ستاد کل نیروهای مسلح، تصمیم اخیر تربیت بدنی این ستاد مبنی بر محدودیت سربازان فوتبالیست ازحضور درتیم های بزرگسالان و امید و لزوم حضور آنان درباشگاهها و تیم های تابعه نیروهای مسلح را به نفع فوتبال ملی ندانست.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی بعد از دستورالعمل تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر محدودیت حضور فوتبالیست ها درتیم های ملی بزرگسالان وامید ایران که کارت پایان خدمت آنها باطل گردیده است،درنامه ای به سردار سرلشکر دکتر فیروزآبادی ،خواستارتجدید نظر دراین مورد برای بهره مندی فوتبال ملی ازحداکثر ظرفیت موجود جهت موفقیت تیم های ملی و امید در مسابقات انتخابی جام جهانی و المپیک شد.

در بخشی از نامه وزیر ورزش و جوانان آمده است:

'سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح علی رغم توافقات قبلی مبنی بر رفع محدودیت حضور ورزشکاران دارای کارت پایان خدمت باطل شده در تیم های ملی، به شرط طی مراحل اعزام و گرفتن برگه اعزام به استناد مصوبه کمیته رسیدگی به تخلفات سربازان فوتبالیست، در رویکردی غیر سیستمی وبدون حضور نمایندگان وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال والبته کم توجهی به مصالح ملی کشور، اعلام نموده این افراد تا اطلاع ثانوی فقط مجاز به حضور وادامه فعالیت ورزشی درباشگاههای تابعه نیروهای مسلح بوده وامکان حضوردر تیم های ملی بزرگسالان و امید را ندارند '
گودرزی درآستانه مسابقات جام ملتهای آسیادراسترالیابعد ازتقاضای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال،ازسرلشگرفیروزآبادی درخواست کرد که مجوز حضور چهار فوتبالیست مشمول را برای همراهی تیم ملی تا پایان جام ملتها صادر کند که مورد موافقت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در نامه خود به ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرده، وزارت ورزش و جوانان معتقد است همه افراد دربرابر قانون یکسان هستند وقطعا باید به تخلف فوتبالیست ها رسیدگی وبه رای دادگاه گردن نهاد و تمام این موارد در کمیته رسیدگی به تخلفات سربازان ذکرشده است.
گودرزی درنامه خودخواسته است با رعایت توافقات قبلی و اقدام برای گرفتن برگه اعزام به خدمت از سوی این ورزشکاران، به انها فرصت حضور در تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران داده شود تا با صعود به جام جهانی روسیه و المپیک ریو بعد از چهل سال ، فضای شادی و امید برای هواداران پرشمار فوتبال ملی فراهم گردد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
بزک نمیر بهار میاد....... هر چی جام ملتهای آسیا موجب شادی شدین..... با بازیکنای میلیاردی حریف عراق بهم ریخته جنگ زده نشدین....
این افراد نه تنها در تیم ملی بلکه در تیم های نظامی هم نباید بازی کنند و مثل یک متخلف جریمه شده و بروند سربازی و اضافه خدمت و همه دریافتی های این مدت هم با جریمه پس بدهند.
این میشه عدالت در مورد جوانان نه آنچه که آقای وزیر جوانان ! خواسته
آن بازیکنان بیشتر به دنبال شادی خودشان هستند تا شادی مردم ایران .ما شادی را که ورزشکار متخلف میخواهد بیاورد نمی خواهیم. تنبیه آنها شادی ناشی از اجرای عدالت را برای ما به ارمغان می آورد.
خون اینها که رنگین تر از ما نیست که با مدارک بالا و مدارج عالی تحصیلی سربازی رفتیم. عدالت باید برای همه باشد. این سوسول های به اصطلاح ورزشکار هم باید مثل مردم دیگه به خدمت مقدس سربازی برند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی