بازدید 12798
منابع لبنانی مدعی شدند

برقراری تماس‌های سطح بالای عربستان با ایران

منابع «جریان 8 مارس» لبنان مدعی برقراری تماس‌هایی بین ایران و عربستان سعودی در سطح مقامات بلندپایه شدند.
کد خبر: ۵۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 05 September 2015
منابع «جریان 8 مارس» لبنان مدعی برقراری تماس‌هایی بین ایران و عربستان سعودی در سطح مقامات بلندپایه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع عالیرتبه «جریان 8 مارس» لبنان، امروز شنبه، با بیان اینکه ماه سپتامبر جاری بر خلاف پنج سال آینده برای تحولات سوریه متفاوت خواهد بود، مدعی برقراری تماس‌هایی بین تهران و ریاض شدند.

به گزارش روزنامه «الدیار» لبنان، منابع عالیرتبه جریان 8 مارس تاکید کردند: مقامات سعودی مطمئن شدند که هیچ راه حلی برای تحولات منطقه از یمن گرفته تا عراق و سوریه، با نبرد (نظامی) میسر نخواهد بود و هر گونه تشدیدی در منطقه به نفع آل سعود و متحدانشان نخواهد بود.

به گفته این منابع، بعد از دخالت طرف روسی در تنظیم روابط بین سوریه و عربستان از دروازه امنیت و اطلاعات و مشخص شدن تابعیت برخی از سرکردگان گروه تروریستی داعش از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تماس‌هایی بین ایران و عربستان در سطوح عالیرتبه برقرار شده است.

این گزارش حاکی است که طرف سعودی تماس‌هایی را با طرف ایرانی و روسی به منظور دستیابی به راه حلی برای (بالا بردن) بهای نفت آغاز کرده و از عدم توانایی در تداوم این وضعیت و بالا بردن سه برابری ظرفیت تولیدشان سخن گفته‌اند ولی طرف ایرانی و روسی بر لزوم دریافت معادل زیان‌هایی که به علت پایین آمدن هدفمند قیمت نفت متضرر شده‌اند، اصرار کردند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست