بازدید 2922
سردار نقدی:

ایستادگی یمن و فلسطین از قدرت انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به صدور انقلاب ایران گفت: ایستادگی مسلمانان یمن و فلسطین در مقابل استکبار نشان از قدرت انقلاب است.
کد خبر: ۵۲۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 31 August 2015
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به صدور انقلاب ایران گفت: ایستادگی مسلمانان یمن و فلسطین در مقابل استکبار نشان از قدرت انقلاب است.

به گزارش تسنیم از زنجان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج برادران کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب همه امور کشور در دست بیگانگان بود، اظهار داشت: در آن زمان پزشک کشور از بنگلادش می‌آمد و بیشتر مردم از سواد بی‌بهره بودند.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب تاکنون ایران به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته که استقلال کشور را به دنبال داشته است و همان کشوری که بیماران برای مداوا به خارج می‌رفتند، هم اکنون پذیرای بیماران بسیاری از کشورها دنیا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صدرو انقلاب ایران به دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در لبنان، فلسطین و یمن، مسلمانان در مقابل استکبار ایستاده‌اند که این قدرت انقلاب را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: در زمان جنگ نوجوانان نیز با دشمن می‌جنگیدند که امروز باید دانش‌آموزان از نظر ذهنی و جسمی برای مبارزه با دشمن آماده باشند.

سردار نقدی افزود: امروز نام کشور به برکت شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه تحصیل و تهذیب و ورزش اشاره و اظهار داشت: امیدواریم موفقیت‌های کشور که به برکت خون شهیدانی مانند شهید شهریاری حاصل شده تداوم یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور بیان کرد: سبک زندگی و باورهای شهداء درس‌های فروانی دارد که لازم است نوجوانان برای فراگیری آن اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار