بازدید 16803
ادعای قاضی پور نماینده ارومیه در گفت وگو با نسیم؛

اعتراف تاج به عمدی بودن اشتباهات فغانی در لیگ !

کد خبر: ۵۲۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 27 August 2015

هر روز ابعاد تازه‌تری از جلسه پرحاشیه وزیر، کفاشیان و نمایندگان سازمان لیگ در مجلس منتشر می‌شود و نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه درمجلس جزئیات عجیب تازه ای از جلسه نمایندگان سازمان لیگ فوتبال در مجلس را مطرح کرد.

این نماینده در گفت وگو با سایت خانه ملت از تایید عمدی بودن اشتباهات داوری در بازی جنجالی نفت و تراکتورسازی خبر داد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم روز گذشته در گفت وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از پاسخ دادن به سوالی درباره درگیری لفظی با وزیر ورزش طفره رفت و باعث شد این شایعه به واقعیت نزدیک‌تر شود.

درحالی که گزارش اختصاصی تابناک ورزشی، از شکرآب شدن شدن رابطه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش توسط چندین مقام حاضر در جلسه مذکور تایید شد، نماینده ارومیه در مجلس از پرسش و پاسخ دو طرف در جلسه مجلس می‌گوید. "تاج گفت فغانی را به خاطر اشتباه عمدی چهار جلسه محروم کرده‌ایم. گودرزی هم در جوابش گفت چهار جلسه کم است و در زمان تعطیلی بوده". نادر قاضی‌پور البته جزئیات بیشتری درباره این بگو مگو مطرح نمی‌کند. نسیم نوشته شنیده می‌شود کار در این جلسه به فریاد هم کشیده شده.

نکته بسیار مهم در این نقل قول قاضی‌پور، اعتراف بالاترین مقام سازمان لیگ فوتبال ایران به عمدی بودن اشتباهات داوری در جنجالی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر است. نماینده ارومیه در مجلس به «نسیم»، گفته که تاج این حرف را زده و البته خودش هم تایید می‌کند که جریمه چنین تخلفی باید خیلی بیشتر از چهار جلسه محرومیت باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
چه عجب بالاخره بعد از چند سال فهمیدن این بابا از روی عقده و لجبازی سوت میزنه. ما هیچوقت لجبازیهای بچه گانه اش رو در مقابل فرهاد مجیدی یادمون نمیره. حالا وقتشه تقاس پس بده. نامرد.
با وجود اینکه تراکتور مال تبریز نیست فقط، ممنون آقای قاضی پور که از حق مردم تبریز دفاع می کنی نماینده های استان ما خوابن.
این فغانی هم شده , مرحوم خلبان در سانحه هوایی,
نابود کردید رفت بیچاره رو !
کسی که عمدی بودن خطایش ثابت شده بایدخذف شودنه تنبیه
بهتره بگیدفدراسیون اصفهانی ها
چه کسی پاسخگوی حوادث تبریز هست
وقتی که تاج میگوید اشتباهات فغانی عمدی بوده است نه اشتباهات سهوی بنابراین پشت پرده یک نوع فساد وتبانی بین داوران ورئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد چرا وزیرورزش عرضه ندارد که کفاشیان وتاج را برکنار کند جای سوال است به نظرم بهترین کار این است که با توجه به اینکه اشتباهات فغانی عمدا بوده است ایشان فکرنکنم صلاحیت قضاوت دیگر داشته باشد وفغانی هم باید درلیگ یک وهم درلیگ بطور کلی غزل وبرکنارشود
اگر واقعا عمدی بوده چنین شخصی اصلا لایق داوری هست؟!!!!
ضرباتی که تاج و دوستانش به تیم پرسیپولیس و سال گذشته به مردم خوب تبریز زدند قابل پی گیری باید باشد چرا عدالت رو اجرا نمی کنید چرا عامل فساد رو رو سیاه نمی کنید چرا مافیا رو معرفی نمیکنید تا چهره مظلوم نمایش محو شود
صد البته اونهایی که دستور داده اند پرده نشین اند.
اینا چشم دیدن اقای فغانی ندارن چون بین الملی شده میخوان نزارن فغانی بره جام جهانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست