بازدید 5244

ایرانسل با آذری‌ها به زبان آذری صحبت می‌کند

کد خبر: ۵۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 18 August 2015
ایرانسل از ارتقای مرکز ارتباط با مشتریان خود به یک مرکز چند زبانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اين اپراتور تلفن همراه کشور با استفاده از به‌روزترين فناوري موجود در عرصه خدمات پس از فروش مبتني بر تماس تلفني، امكان برقراري ارتباط با كارشناسان مسلط به زبان‌هاي مختلف را فراهم آورده است. مشترکان ایرانسل در هر یک از شهرهای ایران، از این پس هنگام تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان، به صورت خودکار به کارشناسان همزبان خود مرتبط خواهند شد و به انتخاب خود می‌توانند با زبان محلی از خدمات بزرگترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور استفاده کنند.

اين راهكار به صورت هوشمند و بر مبناي استان محل استقرار مشتركان تماس گیرنده با مرکز ارتباطات با مشتریان ایرانسل طراحي و اجرا شده است.

در مرحله نخست این طرح، مشترکان آذری‌زبان ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان، پس از تماس با شماره 700، به صورت خودکار به مرکز ارتباط با مشتریان منطقه‌اي ایرانسل در تبریز هدایت می‌شوند و کارشناسان آذری‌زبان حاضر در این مرکز، به درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

در مراحل بعدی، این طرح در سایر مراکز ارتباط با مشتریان ایرانسل نیز راه‌اندازی خواهد شد.

تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، با شماره‌گیری 700 از خطوط ایرانسل، در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. همچنین نرم‌افزار كاربردي «ايرانسل من» با قابلیت نصب بروي سيستم‌هاي عامل اندرويد و iOS و پلتفرم جاوا هم امکان ارتباط الکترونیکی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، جهت طرح و پيگيري مشكلات و درخواست‌های مشتركان ایرانسل را فراهم ساخته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر