بازدید 2607

برج هاي ديده باني گردان هاي قدس براي زيرنظرگرفتن اقدامات صهيونيست ها

یکی از نیروهای گردان های قدس در گفتگو با خبرنگار المنار گفت: ما از طریق این برج های دیده بانی تمام مواضع نظامی و غیر نظامی دشمن را زیر نظر داریم تا هر زمان که لازم شد به این اهداف حمله کنیم.
کد خبر: ۵۲۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 13 August 2015
گردان های قدس در مرزهای شرقی نوار غزه برج های دیده بانی برای زیر نظر گرفتن اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین برج های دیده بانی در نزدیکی دیوار امنیتی سرزمین های اشغالی با هدف زیر نظر گرفتن تحرکات اشغالگران و تاکید بر آمادگی نیروهای مقاومت ایجاد کرده است.

عبد الناصر ابو عون، گزارشکر المنار در غزه در این باره گفت: در سال هزار و نهصد و چهل و هشت و در فاصله چند صد متری میان نوار غزه با سرزمین های اشغالی گردان های قدس، یک برج نظامی با هدف زیر نظر گرفتن تحرکات نظامیان اشغالگر ایجاد کرده بود که بر دو منطقه ملکه و ناحل عوز اسرائیل اشراف داشت. این اقدام واکنشی در برابر اشغالگری های صهیونیست ها بود تا نشان دهند که اشغالگری بدون واکنش نخواهد ماند.

یکی از نیروهای گردان های قدس در گفتگو با خبرنگار المنار گفت: ما از طریق این برج های دیده بانی تمام مواضع نظامی و غیر نظامی دشمن را زیر نظر داریم تا هر زمان که لازم شد به این اهداف حمله کنیم.

هدف ما از ایجاد این برج ها این است که هر کسی که فکر ضربه زدن به سران فلسطینی و مردم بی دفاع و کشاورزانی که در این منطقه حضور دارند داشته باشد با واکنش ما مواجه خواهد شد.

گزارشگر المنار در ادامه گفت: موقعیت این برج که دومین برج دیده بانی است که گردان های قدس ایجاد کرده در امتداد خط شرقی نوار غزه واقع شده و درست در مقابل نیروهای دشمن و برای اعلام آمادگی در برابر تحرکات احتمالی آنها قرار دارد.

نیروی گردان های قدس در ادامه مصاحبه با شبکه المنار گفت: ایجاد این برج راهبرد جدیدی است که پس از جنگ موسوم به «بنیان مرصوص» موازین قدرت را برهم زده و کفه قدرت را به نفع نیروهای مقاومت سنگین کرده است.

وی افزود: نیروهای ما در گردان های قدس نقطه ای را برای ایجاد این برج انتخاب کرده اند که شبانه روز منطقه را زیر نظر دارد و رابط میان برج های دیده بانی دیگری است که قبلا ایجاد شده بود.

گزارشگر المنار تصریح کرد: برج های مراقبتی که گردان های عز الدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز قبلا ایجاد کرده بود با هدف تثبیت نظریه انتقال مقاومت از مرحله دفاع به حمله بوده است.

عبد الناصر ابو عون در پایان یاد آور شد: نیروهای مقاومت فلسطین در زمان صلح نیز وارد مرحله ای شده اند که اهمیت آن از زمان جنگ کمتر نیست. اقدام آنها در افزایش این برج های دیده بانی همچنان به این علت ادامه دارد که ایمان دارند که آمادگی خوب در برابر دشمن بخش مهم و اساسی از نبرد پیروزی و آزادسازی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی