بازدید 3207
۱

واکنش به حضور دایی در راه‌آهن و قلعه‌نویی در صبا

کد خبر: ۵۲۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 12 August 2015

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر احتمال جدایی علی دایی از تیم صبای قم و حضورش در تیم راه‌آهن و جایگزینی امیر قلعه‌نویی در صبا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: چنین چیزی شایعه است و من آنرا تکذیب می‌کنم. علی دایی در تیم صبا کارش را انجام می‌دهد و این شیطنت‌ها کار درستی نیست. اگر فوتبال حرفه‌ای است که دایی تازه قرارداد بسته و جایی نمی‌رود.

وی در خصوص اینکه شاید دوستی امیر قلعه‌نویی با موسوی گزینه اصلی خریدار باشگاه صبا باعث این شائبات شده است، یادآور شد: هیچکس نزدیکتر از من به امیر قلعه‌نویی نیست. ما با هم رفیق و همبازی بوده‌ایم ولی این دلیل نمی‌شود بخواهیم سرمربی را عوض کنیم. رفاقت‌ها جای خودش است و دایی هم با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه صبا با بیان اینکه نمی‌داند این شایعات از کجا آب می‌خورد، تصریح کرد: تنها چیزی که من می‌دانم این است علی دایی با قدرت و سفت و محکم به کارش ادامه خواهد داد. این حرف‌ها در حالی مطرح شده که ما فردا هم بازی داریم و اصلا درست نیست که تیم را با حاشیه می‌برند.

کشوری‌فرد در پایان درباره بازی این هفته صبا در شهر قم و ناراحتی دایی از عدم حمایت تماشاگران در بازی‌های خانگی، گفت: هرچند من تازه سه روز است کارم را در صبا شروع کرده‌ام ولی برنامه‌هایی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه برای حمایت از تیم داریم و این مشکل به تدریج حل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این دومربی دیگه تاریخ مصرفشون تموم شده برن سراغ تجارتشون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست