بازدید 3403

فعالان غیرمجاز پیامک‌های انبوه تعلیق می‌شوند

در دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، آئین‌نامه تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در این شبکه‌ها مطرح شد.
کد خبر: ۵۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 04 August 2015
در دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، آئین‌نامه تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در این شبکه‌ها مطرح شد.

به گزارش تسنیم، دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی روز گذشته با ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت دادگستری، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، نیروی انتظامی و سازمات تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به  مصوبات جلسه روز گذشته این کارگروه گفت: در این جلسه آئین­‌نامه "تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی" تصویب شد.

موسویان به آخرین مصوبه این جلسه اشاره و عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به بند سوم مصوبه جلسه بیست‌و‌یکم شورای عالی فضای مجازی، مبنی بر الزام اخذ مجوز توسط ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و ارائه کنندگان خدمات محتوایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نسبت به اعطای زمانی معادل دو ماه به این افراد اقدام و پس از آن فعالیت آنان را معلق نماید.

کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی با توجه به مصوبه جلسه بیست‌و‌یکم شورای عالی فضای مجازی مورخ 1393/11/01، با ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای مطرح شده، در تاریخ 94/04/15 شروع به کار نموده و وظیفه ساماندهی حوزه پیامک‌های انبوه و ارزش افزوده را به صورت متمرکز بر عهده دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار