بازدید 3648

دستگيري قاچاقچي ترياك در تهران

کد خبر: ۵۲۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 02 August 2015
 رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگيري يك قاچاقچي هنگام حمل مواد مخدر با كاميون خبر داد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ محمد بخشنده در تشريح جزييات اين خبر گفت: چندي پيش در پي دريافت اخبار و گزارشات مردمي مبني بر اينكه فردي اقدام به ترانزيت و قاچاق مواد افيوني از شهرهاي شرقي كشور با يك دستگاه خودرو كاميونت به داخل تهران كرده است، رسيدگي به موضوع در دستوركار ماموران قرار گرفت.

 وي با بيان اينكه پس از اطمينان از صحت موضوع پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل و به صورت تخصصي در دستوركار ماموران عمليات ويژه پليس ‏مبارزه با موادمخدر قرار گرفت، گفت: تحقيقات ماموران در اين زمينه آغاز و پس از چند روز كار اطلاعاتي و پليسي سرانجام در ساعت ١٩ روز چهارم مرداد ماه متهم را درحالي كه قصد داشت با يك دستگاه كاميونت مقاديري مواد مخدر را از مبادي ورودي به تهران وارد و توزيع كند شناسايي كردند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بيان اينكه دستگيري متهم در دستور كار ماموران قرار گرفت، افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ضمن هماهنگي با مقام قضايي خودرو مذكور را در بزرگراه آزادگان پس از تقاطع خيابان شهيد رجايي متوقف و در بازرسي از داخل باك خودرو مقدار ٢٦كيلو و ٩٥٠گرم ترياك با لفافه را كشف و ضبط كردند.

 به گفته سرهنگ بخشنده، متهم دستگير و به همراه خودرو و مواد مكشوفه به مقر پليس منتقل شد و پس از تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست