بازدید 28259
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

«قصرالحمرا»، جواهر گردشگری اسپانیا

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 27 July 2015
تابناک با تو هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.



«کاخ الحمرا»، جواهر گردشگری اسپانیا

«کاخ الحمرا»، جواهر گردشگری اسپانیا

کاخ الحمرا که یک شاهکار تمام عیار معماری اسلامی به شمار می رود، در منطقه تاریخی آندلس اسپانیا، که یکی از بناهای تاریخی ثبت ‌شده‌ این کشور در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو به شمار می رود، بر فراز یک تپه ساخته شده و از بخش‌های مختلفی از جمله کاخ اصلی، قلعه، مسجد و حمام و باغی زیبا تشکیل ‌و در سالهای اخیر به یکی از مقاصد برتر گردشگری اسپانیا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید و ببینید


کلکسیونی از کتانی های مردانه ی آدیداس با کاربردهای گوناگون




بیشتر ببینید


آدم‌ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری‌شان


آدم‌های خودخواه که بیشتر آنها این خودخواهی را ارثی به دست آورده‌اند تا اکتسابی؛ کسانی هستند که در مسیر زندگی فقط سوار بر ماشین مراد خود هستند، علایم را گاهی گذرا نگاهی از سر تفنن می‌اندازند و اصولا تمام جاده‌ها و خیابان‌ها و شاهراه‌ها برای آنها ساخته شده است‌ و هیچ کس و هیچ پدیده ای حتی نمی تواند در مسیر خواست آنها قرار گیرد. آنان در دنیای تک نفره‌شان کسی را راه نمی دهند. قدرت شنوایی خوبی دارند اما فقط صدای خودشان را می‌شنوند و صدای دیگران فقط همهمه ای دور و مبهم است.

بیشتر بخوانید


جایگاه شعر‌خوانی از کودکی تا بزرگسالی



بنابراین، از پدرومادران ‌عزیز، تقاضا داریم فرزندان خود را‌ از لذت شعرخوانی و حفظ غزلیات زیبا و پرکاربرد محروم نکنید.
پدران و مادران می‌توانند هر شب دست کم پانزده دقیقه جلسات شعرخوانی خانوادگی و حفظ کردن حداقل یک غزل کوتاه سعدی در هر هفته داشته باشند، زیرا سودمندی‌های پرشماری برای کودکان، نوجوانان‌ و حتی بزرگسالان دارد؛ از جمله مزایای این کار در خانواده عبارتند از؛

بیشتر بخوانید


عاشق بچه‌ها هستم اما بچه نمی‌خواهم

عاشق بچه‌ها هستم اما بچه نمی‌خواهم

من می‌گویم نبودن بهتر از بودن است. شما وقتی هستید درگیر مسائل و اختلافات می‌شوید. وقتی نباشید، خب دیگر نیستید. بچه خیلی دوست دارم؛ یعنی وقتی بچه‌های مردم را می‌بینم حسودی‌ام می‌شود كه اینقدر دوست داشتنی، باحال و زیباترین موجودات روی زمین هستند.  اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظر من نبودنِ بچه بهتر است. از ابتدا هم با همسرم هم‌عقیده بودیم و از قبل ازدواج هم به صورت جدی درباره آن توافق كردیم.

بیشتر بخوانید


آسیب دیدگی غضروف زانو و نشانه‌های آن




تعریف: صدمه به غضروف زانو واقع در بالای استخوان درشت نی (استخوانی که از زیر زانو تا مچ پاست). صدمات غضروف زانو غالبا همراه در رفتگی‌های استخوان کشکک یا کشیدگی‌های رباطی زانو خواهد بود و گاهی‌ برای‌ تشخیص صدمات زانو که مقدم بر درمان محافظه کارانه هستند دچار ابهام می‌شویم.

بیشتر بخوانید


ایده های مدرن طراحی آشپزخانه برای فضاهای کوچک



بیشتر ببینید


«ویراستار» حق ندارد این کارها را انجام دهد




پیش از این گفتیم که هر ویراستار، خود باید نویسنده‌ای ماهر باشد و مانند یک نویسنده به انواع نوشته و زبان نوشتار آشنا باشد. او همچنین موظف است انواع خدمات ویرایشی را بشناسد و به اعتبار هر یک‌ ویرایش کند. او باید قواعد املایی و به ویژه دستور زبان را خوب بداند. ویراستار، باید با نگاه تیزبینانه‌اش، خطاها و تسامحات و ابهام و تعقید متن را دریابد.

بیشتر بخوانید


دانلود مستقیم فیلمی از کریستن لوپن با بیش از 50 جایزه



بیشتر ببینید


شامی ماهی، شامی با ماهی کپور


شامی ماهی، شامی با ماهی کپور

برای آشنایی بیشتر با مواد و شیوه پخت این غذا اینجا کلیک کنید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار