بازدید 8780

دستگیری کلاهبردار ۸ میلیاردی در رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: فردی که با جا زدن خود به عنوان سهام‌دار یکی از شرکت‌های خودرو سازی اقدام به کلاهبرداری ۸ میلیارد ریالی کرده بود در رشت دستگیر شد.
کد خبر: ۵۱۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 22 July 2015
جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: فردی که با جا زدن خود به عنوان سهام‌دار یکی از شرکت‌های خودرو سازی اقدام به کلاهبرداری ۸ میلیارد ریالی کرده بود در رشت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت و به نقل از روابط عمومی پلیس گیلان، مهرداد مهرگان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دریافت وجه نقد در قبال عرضه خودرو  با قیمت مناسب، از آنان کلاهبرداری کرده است، بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از احراز وقوع جرم با هماهنگی مقام قضایی و با استفاده از امکانات فنی و تعقیب و مراقبت ویژه، متهم متواری توسط کارآگاهان آگاهی در مخفی‌گاه خود در رشت دستگیر شد.

مهرگان با اشاره به اینکه متهم، خود را به‌عنوان سهام‌دار یک شرکت خودروسازی معرفی کرده بود، بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌ها اعتراف کرد با جلب اعتماد از طریق وانمود کردن به عدم دریافت سود و تحویل چند دستگاه خودرو در مهلت تعیین شده، افراد زیادی را به سوی خود جلب و مبادرت به دریافت پول نقد از آنان کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کلاهبردار با فریب، نیرنگ و اقدامات مجرمانه خود توانست از 80 متقاضی هر کدام مبلغ 100 میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، از شهروندان خواست در هنگام انجام معاملات از وجود هویت حقیقی و حقوقی فروشندگان مطمئن شده و در مورد سابقه فعالیت و کارهای قبلی آنان تحقیق کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس