بازدید 4673

انتقاد باشگاه مناطق‎نفت‎خیر از خلف وعده بختیاری‎زاده

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با انتقاد شدید به سیاوش بختیاری زاده نسبت به پذیرفتن هدایت استقلال اهواز در حالی که با این باشگاه برای هدایت نفت مسجدسلیمان به توافق رسیده بود، گفت: قطعا وقتی بختیاری زاده پیمانش را با تیم اولش می شکند، با تیم دومش هم نمی تواند موفق باشد.
کد خبر: ۵۱۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 18 July 2015

به گزارش ایسنا؛ محمد نظری اظهارکرد: ما با بختیاری زاده برای هدایت تیم نفت مسجدسلیمان جلسه گذاشته بودیم و در این جلسه من و آقای پیرامون که عضو هیات مدیره است، حضور داشتیم.

وی بیان کرد: طی این جلسه با بختیاری زاده قرارداد اخلاقی بسته بودیم و با یکدیگر قول و قرارها گذاشتیم و قرار بر این شد که اصل قرارداد تنظیم شود و امروز یا فردا به امضا برسد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: بر این اساس حتی بختیاری زاده کارش را در تیم نفت مسجدسلیمان آغاز کرد و روز چهارشنبه نیز در زمین نفت در اهواز تست گیری خود را از بازیکنان آغاز کرد و در همین روز بود که ما شایعاتی مبنی بر این که او به استقلال اهواز رفته است، شنیدیم.

وی افزود: وقتی این موضوع را شنیدیم با او تماس گرفتیم تا موضوع را از خود او جویا شویم ولی جواب نداد و ما با خودمان گفتیم به دلیل این که سر تمرین تیم مان است، نمی تواند جواب دهد ولی بعد در خبرگزاری ها مطلع شدیم که هدایت استقلال اهواز را پذیرفته است.

نظری گفت: متاسفانه او تاکنون هیچ صحبتی با ما نداشته است و ما از این موضوع ناراحت هستیم. او روز گذشته هم سر تمرینات استقلال اهواز حاضر شد. به هر حال برای بختیاری زاده که یک مربی پیشکسوت است، خوب و مناسب نیست که امروز سر تمرینات ما حاضر شود و بعد بدون این که به ما اطلاع دهد، سر تمرینات تیم دیگری برود.

وی بیان کرد: او هیچ هماهنگی در این زمینه با ما نداشت ولی در خبرگزاری ها گفته است که با ما هماهنگ کرده است، در حالی که خدا می داند که با من هیچ تماسی نداشته است و حتی پیامکی هم به ما نداد. حتی چهارشنبه شب هم با او تماس گرفتم تا ببینم که آیا این موضوع را تایید یا تکذیب می کند، که جوابم را نداد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب افزود: در حالی که رسانه ها عصر روز چهارشنبه خبر پیوستن او به استقلال اهواز را روی خروجی های شان قرار دادند، او تا ساعت 20 شب همان روز سر تمرین تیم ما بود و من از این بابت، کار او را زشت می دانم و از نظر اخلاقی کار او درست نبود.

وی ادامه داد: ما با این اقدام بختیاری زاده فرصت را هم از دست دادیم. باتوجه به این که او هنوز به ما اطلاع نداده است که به استقلال اهواز رفته است، این گونه تصور می کنم که قصد دارد با این تیم قرارداد رسمی امضا کند و بعد به ما اطلاع دهد در حالی که ما فرصت را از دست می دهیم و از نظر اخلاقی کار او درست نبود. من نسبت به کار او انتقاد دارم و از این کار او به شدت گله مند هستم.

نظری بیان کرد: او چهار سال بود که تیم نداشت و از هیچ جای دیگر هم مشتری نداشت و ما با او قرارداد اخلاقی بستیم و قرار شد برای دو فصل هدایت تیم ما را برعهده داشته باشد. او پیشکسوت فوتبال استان است و نباید زیر قولش می زد. او دوست من بود و انتظار داشتم به من اطلاع دهد و اگر به من می گفت که می‌خواهد این کار را انجام دهد به او می گفتم به‎سلامت و برو.

وی در پایان گفت: به نظر من قطعا وقتی بختیاری زاده پیمانش را با تیم اولش می شکند، با تیم دومش هم نمی تواند موفق باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار