بازدید 2790

مبلغ اصلی انتقال نیمار به بارسلونا چقدر است؟

با این که جنجال های بسیاری در مورد انتقال نیمار به بارسلونا منتشر شده است اما به نظر می رسد مبلغ اصلی این انتقال بسیار بالاتر از ارقامی است که تاکنون مطرح شده است.
کد خبر: ۵۱۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 12 July 2015

به گزارش ایسنا، تابستان 2013 بود که نیمار با مبلغ اعلام شده 57 میلیون یورو از سانتوس برزیل راهی بارسلونا در اسپانیا شد. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این که یکی از اعضای باشگاه اعلام کرد مبلغ انتقال نیمار بسیار بیشتر از این حرف‌ها بوده است و ساندرو روسل، رییس بارسلونا به خاطر فرار مالیاتی، مبلغ انتقال را پایین‌تر از آنچه بوده اعلام کرده است.

جنجال‌ها بسیار زیاد شدند و روسل هم به خاطر آنکه به همه چیز پایان دهد، از ریاست بارسلونا استعفا کرد تا جوزپ ماریا بارتومئو جایش را بگیرد. پس از آن اعلام شد که مبلغ انتقال نیمار چیزی نزدیک به 120 میلیون یورو بوده است. شرکتی که مسئول انتقال نیمار به بارسلونا بود و تحت مدیریت پدر نیمار است نیز به دریافت مبلغی از سوی باشگاه بارسلونا محکوم شد تا این انتقال غیرواقعی را انجام دهد.

خوان اولیور که در صورت انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا قرار است دستیار او شود، در یک سخنرانی اعلام کرد برنامه‌های زیادی برای افزایش درآمد باشگاه دارند. او همچنین در مورد قراردادی که برای آوردن نیمار به بارسلونا بسته شده است، ابراز نگرانی کرد.

اولیور در این زمینه گفت: فکر می‌کنم اگر به برنامه‌های درآمدزایی که ما در طول سال‌های آینده داریم نگاهی بیندازید، یک علامت سوال بسیار بزرگ دیده می‌شود. اینکه نیمار به واقع چقدر برای بارسلونا هزینه برداشته است. تاکنون مبلغ انتقال او به 100 میلیون یورو رسیده است. البته در حال حاضر از راه قانونی در حال بررسی این انتقال هستند که به نظر می‌رسد 122 میلیون دیگر نیز قرار است به این مبلغ اضافه شود. با این شرایط، مبلغ اصلی انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا به 222 میلیون یورو رسیده است.

برنامه‌های لاپورتا و اولیور قرار است تا پنج سال آینده، میزان درآمد بارسلونا را 45 درصد افزایش دهد. البته آنها اعلام کرده‌اند به هیچ وجه نمی توانند افزایش درآمد باشگاه در سال جاری را زیاد کنند و دیگر اوضاع مانند دوران نخست حضور لاپورتا در باشگاه نخواهد شد که درآمد باشگاه به یکباره سه برابر شد.

اولیور می‌گوید به این دلیل که دیگر هیچ افزایش درآمدی از راه بلیت فروشی و حق پخش تلویزیونی نخواهند داشت، فقط باید روی اسپانسر باشگاه حساب کنند و درآمدهایی هم از راه فروش لباس داشته باشند. برای فصل آینده نیز به احتمال زیاد تبلیغ یونیسف بار دیگر روی پیراهن بارسلونا حک خواهد شد اما آنها باید به دنبال یک شرکت دیگر باشند که در سال به آنها 30 میلیون یورو بابت تبلیغات پرداخت کند. از سوی دیگر لاپورتا و اولیور برنامه دارند اسپانسر دیگری پیدا کنند تا آن را جایگزین بنیاد قطر کرده و درآمد سالانه باشگاه از این راه را به 70 میلیون یورو برسانند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی