بازدید 3735
شکایت آبی‌ها علیه صبا

فرصت 48 ساعته استقلال به کریمی

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه در یارگیری پیش از فصل صحبت کرد.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 11 July 2015

به گزارش ایسنا؛ علی نظری جویباری، مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات با رد ادعای باشگاه صبای قم مبنی بر این که چشمی هنوز استقلالی نیست، اظها‌ر کرد: ما با مدیر‌عامل قانونی صبا صحبت کرده بودیم و با پرداخت 370 میلیون تومان رضایت نامه این بازیکن را گرفتیم. مدارکمان را به کمیته‌ انضباطی ارسال کرده‌ایم و هر چه که آنها بگویند ما قبول می‌کنیم.

او افزود: مگر می‌شود ما پول بازیکن را بدهیم و بعد از 10 روز به ما بگویند که بیا پولت را پس بگیر و بازیکنمان را بده! ما تعهد داده‌ایم و باید بر اساس آن کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کار دهنوی و سزار با استقلال به کجا رسید؟ عنوان کرد: با دهنوی صحبت خاصی نداشته‌ایم، ولی با سزار صحبت کرده‌ایم و در صورت توافق این بازیکن به استقلال می‌آید.

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که چرا قبلا منکر بحث حضور سزار در استقلال شده بوده و الان تایید می‌کند که این بازیکن در آستان حضور در جمع آبی پوشان است، توضیح داد: مگر قرار است هر چیزی را که می دانیم و در نظر داریم اطلاع رسانی کنیم؟ آن زمان بهتر بود در این‌باره صحبتی نکنیم.

وی درباره سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا امکان دارد درباره قاسم دهنوی هم الان او همه چیز را تکذیب کند، ولی در نهایت این بازیکن به استقلال بپیوندد؟ گفت: من تا الان یک کلام درباره دهنوی پرسش یا تماسی نداشته‌ام و با او صحبتی نکرده‌ام.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات در پاسخ به این سوال که آیا تیمش اردوی خارجی در دستور کارش دارد؟ عنوان کرد: امسال اردوی خارجی نداریم چون وضعیت اقتصادی‌مان خوب نیست.

نظری جویباری در ادامه درباره یعقوب کریمی نیز عنوان کرد برای این بازیکن یکی، دو روز دیگر صبر می‌کنیم و اگر رضایت نامه اش را بگیرد به استقلال می‌پیوندد.

وی درباره سید جلال حسینی و اینکه آیا هنوز این بازیکن به نفت نپیوسته گفت: ما اخیرا مذاکره‌ای با حسینی نداشته‌ایم، ولی اگر شرایط فراهم شود او را جذب خواهیم کرد.

نظری جویباری در پایان درباره وضعیت روزبه چشمی نیز افزود: تخلف از باشگاه صبا است، نه از سوی ما. نمی‌شود که ما پول را بدهیم و بعد از مدتی به ما بگویند که مالک جدید نظرش عوض شده است . ما با باشگاه طرف بودیم نه یک مالک. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل