بازدید 6421

سارق "گونی به دست" با ۲۷ فقره سرقت

فرد سارقي که با تخريب شيشه خودروها اقدام به سرقت اموال و وسايل داخل خودرو مي کرد توسط پليس آگاهي استان يزد دستگير شد.
کد خبر: ۵۱۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 09 July 2015
فرد سارقي که با تخريب شيشه خودروها اقدام به سرقت اموال و وسايل داخل خودرو مي کرد توسط پليس آگاهي استان يزد دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "عطاءا... احمدي" جانشين انتظامي استان يزد گفت: ماموران دايره دوم پليس آگاهي، فرد سارقي را که با پرسه زني در خيابان هاي خلوت شهر يزد اقدام به تخريب شيشه خودروها و سرقت اموال و وسايل داخل خودرو مي کرد شناسايي و دستگير کردند.

وي اظهارداشت : با توجه به سرقت هاي متعدد داخل خودرو در خيابان هاي خلوت شهر يزد، کارآگاهان پليس آگاهي پس از بررسي شيوه و شگرد سارق، دستگيري وي را در دستور کار قرار دادند.

احمدي افزود: در تحقيقات ماموران پليس مشخص شد سارق، بيشتر اقدام به انجام سرقت از خودروهاي پارک شده در مقابل بانک ها مي کند که به همين منظور تيم هاي گشتي در محل هاي از پيش تعيين شده استقرار يافتند.

وي تصریح کرد: در ساعت 19 و 10 دقيقه روز گذشته بود که ماموران پليس آگاهي به فردي که با يک "گوني" در اطراف چند خودرو در حال پرسه زني بود مشکوک شده و وي را دستگير کردند.

سرهنگ احمدي ضمن اشاره به کشف انواع و اقسام وسايل سرقتي شامل: اسناد و مدارک، فلش مموري و پخش خودرو از داخل "گوني" متهم خاطر نشان ساخت: متهم به 27 فقره سرقت داخل خودرو به روش تخريب شيشه خودرو ها با آجر اعتراف کرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد خاطرنشان ساخت: توجه شهروندان به هشدارهاي پيشگيري از سرقت پليس آگاهي و تجهيز خودروها به وسايل امنيتي و ضد سرقت، مي تواند از بروز بسياري از سرقت ها جلوگيري کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل